پیام سپاهان
فروش 17 میلیارد تومانی صنایع دستی در اصفهان
بسته‌بندی گاهی از جنس گرانتر می‌شود
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 15:21:45
پیام سپاهان - رییس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: شش روز ابتدایی سال جاری فروش صنایع دستی در اصفهان مناسب بود، اما پس از بارندگی‌ها و کاهش مسافر فروش صنایع دستی در اصفهان ناگهان به یک سوم کاهش پیدا کرد.
عباس شیردل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: در نوروز سال جاری حدود 17 میلیارد تومان صنایع دستی در شهر اصفهان به فروش رسیده است که در این میان سفره‌های قلمکار، خاتم، نقاشی روی فلز و همچنین صنایع دستی تلفیقی از چند هنر فروش بیشتری نسبت به سایر صنایع دستی داشته است.
وی افزود: شش روز ابتدایی سال جاری فروش صنایع دستی در اصفهان مناسب بود، اما پس از بارندگی‌ها و کاهش مسافر فروش صنایع دستی در اصفهان ناگهان به یک سوم کاهش پیدا کرد.
رییس اتحادیه صنایع دستی اصفهان ادامه داد: با توجه به گرانی قیمت ارز دیگر ورود صنایع دستی چینی و قاچاق صرفه ندارد به همین خاطر این موضوع به شدت کاهش پیدا کرده است و طی مدت زمان نوروز 98 نیز فقط یک مورد شکایت از مغازه صنایع دستی ثبت شده است.
شیردل در خصوص آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای بسته‌بندی‌ صنایع دستی گفت: بسته‌بندی صنایع دستی نیازمند ایده است، متاسفانه امروز گاهی قیمت بسته‌بندی یک صنعت از خود جنس گران تر می‌شود، به همین خاطر درصدد هستیم که با استفاده از پارچه قلمکار بسته بندی صنایع دستی انجام شود و در این زمینه نیز شغلی به پا کنیم. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94812/بسته‌بندی-گاهی-از-جنس-گرانتر-می‌شود
بستن   چاپ