پیام سپاهان
انتخابی شناگران برای مسابقات جهانی در انتظار تعیین تکلیف استخر آزادی
سهران تنها شناگر اصفهانی دعوت شده به اردو
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 15:21:51
پیام سپاهان - در حالی اسامی نفرات حاضر در انتخابی تیم ملی شنا برای مسابقات جهانی جوانان اعلام شده است که برگزاری مسابقات رکوردگیری در انتظار بازگشایی استخر قهرمانی آزادی به روی شناگران تیم ملی است.
به گزارش ایسنا، طبق تقویم فدراسیون جهانی شنا (FINA) رقابت‌های شنای قهرمانی جوانان جهان مرداد ماه سال جاری به میزبانی مجارستان برگزار می‌شود که به همین منظور، کادرفنی تیم ملی ایران نیز اسامی ملی‌پوشان خود برای حضور در انتخابی‌ها را اعلام کرد تا با برگزاری مسابقات رکورد گیری، نفرات اعزامی‌اش به این رقابت‌ها را مشخص کند.
با این حال به دلیل مشکلات به وجود آمده برای استخر قهرمانی آزادی از سوی مدیریت این مجموعه و گرفتن این استخر از فدراسیون شنا، فعلاً برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به نظر می‌رسد سو تدبیر در این مورد هم گریبان ورزش کشور این بار در رشته مادر (شنا) را گرفته است.
باید دید مسئولان مجموعه ورزشی آزادی چه راهکاری برای برطرف ساختن مشکلی که به وجود آورده‌اند پیدا خواهند کرد. متأسفانه تصمیم‌هایی که این روزها از سوی برخی مدیران در عرصه ورزش گرفته می‌شود، ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
اسامی واجدین شرایط برای حضور در رقابت‌های رکوردگیری و انتخابی تیم ملی شنا از سوی کادر فنی به قرار زیر اعلام شد:
1- متین سهران
2- مهرشاد افقری
3- متین بالسینی
4- علی سراوند
5- پوریا رسایی
6- امیرمحمد عزیزی‌مقدم
7- علی فتحی
8- علی جعفری
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94818/سهران-تنها-شناگر-اصفهانی-دعوت-شده-به-اردو
بستن   چاپ