پیام سپاهان
نماینده مجلس: اقدام آمریکا جایگاه مردمی سپاه را خدشه دار نمی کند
چهارشنبه 21 فروردين 1398 - 06:11:56
پیام سپاهان - اصفهان- عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران برخاسته از بطن مردم است و اقدام خصمانه کاخ سفید در قراردادن نام این نهاد مردمی در فهرست گروه‌های تروریستی، خدشه ای به جایگاه آن وارد نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، عباسعلی پوربافرانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه نقش سپاه، نگهبانی از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است،گفت: اینکه کاخ سفید، سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده، جای تعجب ندارد چرا که سپاه تاکنون مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه شده است .
وی با تاکید بر اینکه طرح دو فوریتی برای تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکا امروز در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد، گفت: اقدام آمریکا به مثابه مانع تراشی بر سر راه روابط اقتصادی و بازسازی کشورهای نیازمند همکاری است اما این کار خدشه ای بر عملکرد و جایگاه سپاه وارد نخواهد کرد.
نماینده مردم نائین در مجلس با اشاره به تاثیر اقدام ترامپ بر اقتصاد کشور گفت: باید حواسمان باشد تا آب به آسیاب دشمن نریزیم و بطور حتم کمیسیون اقتصادی مجلس راهکار مورد نیاز در این زمینه را بررسی خواهد کرد.
به گفته پوربافرانی، در 40 سال دوران انقلاب از این قبیل تصمیمات نابخردانه مقامات کاخ سفید زیاد دیده ایم اما هنوز هم یکصدا اعلام می کنیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».
کاخ سفید بتازگی در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بطور رسمی در فهرست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.
7136/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94826/نماینده-مجلس--اقدام-آمریکا-جایگاه-مردمی-سپاه-را-خدشه-دار-نمی-کند
بستن   چاپ