پیام سپاهان
در جشن گلریزان:
کمک 5 میلیارد ریالی ورزشکاران اصفهانی به سیل زدگان
چهارشنبه 21 فروردين 1398 - 06:12:01
پیام سپاهان - اصفهان- معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: ورزشکاران این استان در جشن گلریزان پنج میلیارد ریال به مردم سیل زده کشور نقدی و غیرنقدی کمک کردند.
به گزارش ایرنا، رامین نعیمی روز سه شنبه در جشن گلریزان ورزشکاران و جوانان استان که در محل خانه جوان اصفهان برگزار شد، افزود: کمک های غیر نقدی در قالب سه کامیون حمل بار به مناطق سیل زده استان های خوزستان و لرستان ارسال می شود که توزیع این کمک های توسط تشکل های مردم نهاد فعال در استان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد و ورزشکاران استان در آن استانها انجام می شود.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: در زمان حاضر تعدادی از نمایندگان هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان اصفهان در استان های سیل زده حضور دارند و علاوه بر توزیع مواد غذایی و اقلام موردنیاز، خدمات داوطلبانه و تخصصی ارائه می دهند.
وی یادآورشد: کمک های مردمی جوانان و ورزشکاران استان به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال هفته گذشته به استان های حادثه دیده ارسال شد.
وی اضافه کرد: جمع آوری کمک های مردمی با همکاری هلال احمر همچنان ادامه دارد و یک چادر هلال احمر جمع آوری هدایای در محل خانه جوان برپا شده است.
جامعه ورزش و جوانان استان در روز 14فروردین 10 هزار پتو ، 2 هزار تشک و مقداری پوشاک و مواد غذایی به مناطق سیل زده ارسال و تیم آفرود هیات اتومبیلرانی و موتورسواری و سازمان های مردم نهاد جهت کمک و یاری به استان لرستان شهرستان معمولان اعزام شدند.
/6026/7131

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94832/کمک-5-میلیارد-ریالی-ورزشکاران-اصفهانی-به-سیل-زدگان
بستن   چاپ