پیام سپاهان
مردم آران و بیدگل 2.7 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند
چهارشنبه 21 فروردين 1398 - 06:12:08
پیام سپاهان - کاشان - مردم نوع دوست شهرستان آران و بیدگل نزدیک به 2 میلیارد و 700 میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک کردند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، استقبال باشکوه مردم این شهرستان در کمک به سیل زدگان را یادآور شد و گفت: تا کنون یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و بخش نخست آن به مناطق سیل زده در شمال کشور ارسال شده است.
حسن اسماعیلی افزود: این کمک ها به صورت نقدی و همچنین در قالب 93 تخته فرش و گلیم و کالاهای اساسی می باشد که از سوی پایگاه های مستقر در سطح شهر جمع آوری شده که همچنان ادامه دارد.
رییس هیات مدیره خیرین سلامت آران و بیدگل هم از جمع آوری نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک خیرین این شهرستان در چند روز گذشته خبر داد و بیان کرد: این کمک ها با محوریت امامزاده محمد هلال بن علی (ع) جمع آوری شد.
جعفر نمکی اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده در قالب محموله های ارزاق از جمله برنج، چای، قند، شکر و سایر کالاهای اساسی آماده ارسال به مناطق سیل زده کشور بوده و تلاش ها برای فرستادن هر چه سریعتر آنها در جریان است.
پیشتر نیز کمک هایی نقدی و غیر نقدی با ارزش نزدیک به 2 میلیارد ریال از سوی نهادها و مرکزهای خیریه و هیات های مذهبی شهرستان آران و بیدگل به مناطق سیل زده ارسال شده بود.
بارش شدید باران از روزهای پایانی سال گذشته به جاری شدن سیل در 24 استان کشور منجر شد که تا کنون جانباختن 70 نفر در جریان این حادثه ها تایید شده است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94839/مردم-آران-و-بیدگل-27-میلیارد-ریال-به-سیل-زدگان-کمک-کردند
بستن   چاپ