پیام سپاهان
رئیس میراث فرهنگی اردستان خبر داد:
راه‌اندازی خانه صنایع دستی در اردستان
چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 6:43:35 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس میراث فرهنگی اردستان از راه اندازی خانه صنایع دستی در اردستان خبر داد.
 مهدی مشهدی در جلسه خدمات سفر شهرستان اردستان با بیان اینکه بیش از 38 هزار نفر در ایام نوروز از بناهای تاریخی اردستان بازدید داشتند، اظهار داشت: مسافران نوروزی بیشترین بازدید را از چهار بنای قنات دو طبقه مون ، موزه زواره و مساجد جمعه اردستان و زواره داشتند و در این زمینه مسجد جامع اردستان با بیش از 14 هزار نفر بازدید در رتبه اول بازدید قرار گرفت.
وی افزود: اقامت‌های صورت گرفته در مدارس، و هتل و بوم گردی‌های شهرهای اردستان و زواره در ایام نوروزی بیش از 22 هزار نفر ثبت شده است که بیش از 9 هزار نفر از این افراد در مدارس اقامت کردند.
بازدید 10 هزار نفر از کویر زواره اردستان
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان ابراز داشت: ورودی مسافران به شهرستان اردستان بیش از 65 هزار نفر بوده است و بیش از 10 هزار نفر از کویر زواره با همراهی راهنمای کویر نوردی بازدید کرده‌اند.
وی با بیان اینکه 72 درصد از میهمانان نوروزی از مهمان نوازی اردستانی‌ها رضایت داشته‌اند، افزود: 83 درصد افراد بازدید کننده از قنات دو طبقه اردستان غیر بومی بوده‌اند.
مشهدی همچنین از راه اندازی خانه صنایع دستی برای اولین بار در اردستان خبر داد و گفت: 12 هنرمند توانستند محصولات خود را در این مرکز به فروش برسانند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94844/راه‌اندازی-خانه-صنایع-دستی-در-اردستان
بستن   چاپ