پیام سپاهان
فرماندار اردستان:
تقویت گردشگری اردستان باید به یک رویه ثابت تبدیل شود
چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 6:43:36 AM
مهر
پیام سپاهان - اردستان- فرماندار اردستان گفت: تقویت گردشگری اردستان باید به یک رویه ثابت در طول سال تبدیل شود تا اقتصاد شهرستان را درگیر خود کند.
 حمید رضا تأملی در جلسه خدمات سفر شهرستان اردستان اظهار داشت: اقدام ستیزه‌جویانه و نابخردانه رئیس جمهور حامی تروریسم آمریکا را نسبت به سپاه پاسداران محکوم و همبستگی و حمایت از برادران در سپاه پاسداران را اعلام می‌داریم چراکه بر این اعتقاد راسخ نشأت گرفته از کلام حضرت امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» استوار هستیم.
وی افزود: این اتفاقی که افتاده بیانگر عمق سقوط منطق در مدعیان حقوق بشری است که خودشان از سالیان دور دستشان به خون پاک هزاران نفر زن، مرد، کودک و انسان مظلوم و بی گناه در ایران، عراق، افغانستان، یمن، نیجریه، سوریه و اخیراً هم در نیوزلند آلوده است.
فرماندار اردستان گفت: آمریکایی‌هایی که سازمان‌های تروریستی و تکفیری در اقصی نقاط عالم با حمایت‌های مالی، تبلیغاتی، اطلاعاتی و سیاسی آنها تشکیل شده هر روز جنایتی را علیه بشریت رقم می‌زنند و آنقدر جسارت پیدا کرده‌اند که بر خلاف همه موازین قانونی و پروتکل‌های حقوقی، یک نهاد انقلابی که از بدو تأسیس در مسیر دفاع از مظلومیت و حق حرکت کرده‌اند را سازمان تروریستی اعلام می‌کند آن هم در شرایطی که در کشمکش‌های داخلی و منطقه‌ای خون بهترین فرزندانش را اهدا کرده تا از مظلومیت و حق انسانیت در اقصی نقاط دنیا دفاع کند.
وی با بیان اینکه باید از اطلاعات به دست آمده در جلسات خدمات سفر شهرستان در خصوص سفرهای نوروزی در راستای تقویت اقتصاد گردشگری اردستان تلاش کنیم، افزود: تقویت گردشگری اردستان باید به یک رویه ثابت در طول سال تبدیل شود تا اقتصاد شهرستان را درگیر خود کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94846/تقویت-گردشگری-اردستان-باید-به-یک-رویه-ثابت-تبدیل-شود
بستن   چاپ