پیام سپاهان
بدون باخت قهرمان آسیا ویژن شدیم
چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 1:27:56 PM
ایسنا
پیام سپاهان- داریوش سلیمانی در خصوص مسابقات آسیا ویژن استان اصفهان اظهار کرد: مسابقات در سطح بسیار بالایی با حضور 10 تیم و 18 بازی برگزار شد و تیم صنعت فولاد کوهستان تنها تیم بدون باخت این دوره بود که یک رکورد در تاریخ 10 ساله این مسابقات است.

وی ادامه داد: البته حرف‌وحدیث‌های زیادی در خصوص نحوه برگزاری و یا داوری‌ها بود که برخی از تیم‌ها نیز در این مساله مقصر بودند. داوری‌ها تا حدی ایراد داشت، اما به‌گونه‌ای نبود که در نتایج تاثیری داشته باشد و برخی از تیم‌ها مواردی چون داوری، جوان‌گرایی و نحوه برگزاری را در عدم نتیجه گرفتن تیم خود مؤثر عنوان کردند که به اعتقاد من نوعی تبرئه کردن ایراداتشان است.

وی با تقدیر از عملکرد بازیکنانش گفت: میانگین سنی تیم ما 20 تا 24 سال است و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داشتیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. همدلی و هماهنگی بین بازیکنان تیم و کادر فنی مهم‌ترین عامل در موفقیت تیم بود، نیمکت ذخیره تیم ما هم‌سطح بازیکنان داخل زمین بودند و این موجب شده بود تا همه در آرامش خوبی باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت فولاد کوهستان با اشاره به جو برگزاری مسابقات در برخی از شهرستان‌ها تاکید کرد: در برخی از شهرستان‌ها مسائل فرهنگی رعایت نمی‌شود و جو تماشاگران بسیار بد است و متاسفانه نظارتی هم از سوی هیئت فوتبال و کمیته انضباطی صورت نمی‌گیرد و در مسابقاتی که داشتیم الفاظ بسیار بدی را شنیدیم که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به این‌که با این قهرمانی جواز حضور در لیگ دسته 3 کشور را به دست آوردند، تصریح کرد: تنها گرفتن سهمیه مهم نیست؛ بلکه باید بتوانیم شرایط و امکانات مناسب را برای حضور در لیگ کشوری داشته باشیم. تنها با حرف زدن نمی‌توان وارد مسابقات شد و انتظار نتیجه گرفتن داشت. باید تمام جوانب را در نظر بگیریم مسافت‌هایی که برای مسابقات باید طی کنیم و تیم‌های حریف زیرساخت‌های مناسب، بودجه مورد نیاز و... این‌ها مواردی هستند که باید با برنامه‌ریزی و بررسی تمام جوانب آن لیگ را شروع کنیم شاید اسم آن دسته 3 کشور باشد اما فشردگی و استرس مسابقات آن کم از لیگ برتر نیست.

سلیمانی در خصوص ادامه همکاری با تیم فولاد کوهستان گفت: در سال جدید هنوز صحبتی با کوهستان مدیرعامل باشگاه نداشتیم؛ وی سال گذشته حمایت بسیار خوبی از تیم داشت. با توجه به این‌که من یک مربی نتیجه گرا هستم همیشه به دنبال آن بودم که کادر فنی کامل و هماهنگی داشته باشم و اگر قرار به ادامه همکاری باشد همه کادر می‌مانند و در غیر این صورت تمام کادر فنی ترجیح می‌دهیم همگی باهم در یک تیم باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94856/بدون-باخت-قهرمان-آسیا-ویژن-شدیم
بستن   چاپ