پیام سپاهان
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: آذری ممنوع المصاحبه نیست/ از منصوریان برنامه خواستیم
یکشنبه 25 فروردین 1398 - 2:55:30 PM
ایسنا
پیام سپاهان- احمد جمشیدی  اظهار کرد: هیئت‌مدیره روز گذشته تصمیم گرفت با توجه به مشغله کاری و این‌که ترجیح می‌دهند تا آذری زمان بیشتری برای رسیدن به کارهای کلان باشگاه و مسائل زیر بنایی باشگاه داشته باشد فردی از هیئت‌مدیره را به‌عنوان سخنگو معرفی کنند، چراکه آذری کمتر فرصت مصاحبه و ارتباط با رسانه‌ها را داشتند. با توجه به حضور فیزیکی بیشتر بنده در باشگاه و ارتباطات بیشتری که وجود دارد این تصمیم گرفته شد و هیچ دلیلی مبنی بر ایجاد مشکل بین ایشان و هیئت‌مدیره باشگاه و کارخانه نیست.

وی افزود: آذری به‌عنوان مدیرعامل در حال فعالیت‌های روزانه خود است و به کار خود ادامه می‌دهد. اعضای هیئت‌مدیره هم در کنار ایشان هستند در جهت هم مسیر بودن و هم جهت بودن برای پیشبرد برنامه‌های باشگاه.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به پیروزی ذوب‌آهن در بازی روز گذشته در مقابل پیکان گفت: در لیگ برتر با بردی که روز گذشته داشتیم 4 پله صعود کردیم و حتی می‌توانیم این رتبه را تا جایگاه ششم نیز بهبود دهیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم نسبت به دو تیم دیگر ایرانی امتیاز بهتری داریم وحدود 80 درصد احتمال صعود داریم. با توجه به بازی‌های خانگی هم که داریم، می‌توانیم بیشتر امیدوار به صعود از این گروه باشیم.

جمشیدی در خصوص بازید امروز صبح از ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد: خوشبختانه ورزشگاه فولادشهر ازجمله ورزشگاه‌های خوب و نمونه کشور است و امکانات خوبی دارد. اگر بازدید می‌شود به این منظور است که اگر مشکل کوچکی هم است رفع شود. با تلاش و پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه بخشی از ورزشگاه هم که سکو نداشت پیگیر هستیم که درست شود و حدود 40 درصد آن انجام‌شده و به‌طورقطع برای فصل آینده آماده می‌شود.

وی افزود: در ارتباط با سهم تماشاگران پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن بعد از جلسه شورای تأمین استان و تصمیمی که گرفته می‌شود برنامه‌ریزی و طبق تصمیمات گرفته‌شده رفتار خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در خصوص بلیت‌فروشی هم خوشبختانه ما در این زمینه مشکلی نداریم و همیشه بلیت بازی‌ها به‌خوبی انجام‌شده است.
وی در خصوص تقویت تیم برای ادامه بازی‌های آسیایی اظهار کرد: به گفته خود منصوریان که در حال حاضر بیش از 20 بازیکن خوب وآماده دارم و برای چیدن آرنج تیم دچار مشکل می‌شوم، بازیکنان خوبی داریم ولی اگر تشخیص سرمربی برای تقویت تیم گرفتن بازیکنان جدید باشد حتماً این کار را انجام می‌دهیم.

وی با تأیید این مساله که باشگاه و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از منصوریان درخواست برنامه‌های فصل بعد را داشتند، افزود: چند روز پیش آذری از وی برنامه‌های فصل آینده را خواستار شدند به‌ویژه وضعیت تیم برای ادامه در لیگ قهرمانان آسیا که امیدواریم بتوانیم مسیر موفقیتی که با ایشان داریم را ادامه دهیم. دید و نظر ما این است که انشالله با وضعیت فعلی بتوانیم به فینال برسیم و نتایج بهتری بگیریم.

جمشیدی همچنین در خصوص ادامه همکاری با منصوریان گفت: وقتی کسی خوب کار کند، ایجاد تغییرات درست نیست. منصوریان از روزی که آمد تیم نسبت به‌روز قبل بهتر شده، تمام بازیکنان با نیروی خوب و جنگندگی بیشتر در حال تمرین و بازی هستند واز نظر فنی هم خیلی نسبت به نیم‌فصل رشد کردند و طبیعتاً وقتی مربی و کادری خوب کار می‌کند باشگاه و هیئت‌مدیره که از اتفاق خود از ورزشی‌ها هستند دست به تغییر نمی‌زنند و امید بر تقویت تیم دارند. امیدوارم بتوانیم با تعاملی که داریم به همکاری خود ادامه دهیم.

وی افزود: بودجه سال 98 باشگاه نیز مشخص‌شده و در حال بررسی است که اصلاحیه آن طی دو روز آینده زده خواهد شد وبعد برای هیئت‌مدیره و مدیرعامل کارخانه ارسال می‌شود که حدود یک ماهی نیز برای تصویب نیاز به زمان دارد؛ نمی‌توان گفت افزایش بودجه دقیقاً چقدر است اما افزایش خوبی داریم و قابل‌توجه است. تمام رشته‌های سال گذشته را تقویت می‌کنیم، رشته‌های زیرمجموعه باشگاه کم نخواهد شد بلکه با نگاه مثبتی که باشگاه و هیئت‌مدیره دارند علاوه بر تقویت تمام رشته‌ها ممکن است یک یا دو رشته نیز اضافه شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94867/سخنگوی-باشگاه-ذوب‌آهن--آذری-ممنوع-المصاحبه-نیست--از-منصوریان-برنامه-خواستیم
بستن   چاپ