پیام سپاهان
یک کشته و 18 مصدوم در برخورد اتوبوس با تریلر در گردنه‌ قرقچی
دوشنبه 26 فروردین 1398 - 11:05:12 AM
ایسنا

پیام سپاهان- بابک حقانی فر، اظهار کرد: در اثر برخورد اتوبوس با تریلر در گردنه قرقچی، راننده 50 ساله اتوبوس در دم جان باخت و 9 نفر از مصدومان بدحال به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شد‌ند، که سه نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده، جراحی شدند و 6 نفر دیگر پس از انجام معاینات و اقدامات اولیه در بخش بستری هستند که حال همه مصدومان مساعد است.

وی افزود: 9 مصدوم دیگر این حادثه، شرایط مساعدتری داشتند و جهت درمان سرپایی به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه اعزام شدند.

سرهنگ حسین پورقیصری - رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز  گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو و ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردند.

 برای گفتگو با مصدومان این حادثه به بیمارستان گلدیس رفتیم. تعدادی از بیماران در بعد از جراحی در ریکاوری بودند، عده‌ای دیگر به دلیل پارگی لب و دهان قادر به صحبت کردن نبودند و فقط دو نفرشان می‌توانستند به سؤالات پاسخ دهند.

«خواب‌آلودگی راننده» و «تماس‌های تلفنی در حین رانندگی» فصل مشترک صحبت‌های همه‌ی مصدومان بود.

«ایمان» 35 ساله، یکی از مسافران این اتوبوس، اهل اصفهان بود که از ناحیه استخوان ران پا آسیب دیده است، او می‌گوید: حدود ساعت 3 بامداد متوجه خواب‌آلودگی راننده شدم و در این خصوص به او تذکر دادم و از او تقاضا کردم که دقایقی را جهت استراحت توقف کند که با برخورد تند وی مواجه شدم!

«سعید» سرباز 26 ساله‌ اهل شیراز هم در این حادثه از ناحیه دست و صورت آسیب دید. وی با اشاره به سرعت عمل نیروهای امدادی، گفت: پس از تصادف با تریلر، عوامل امدادی هلال‌احمر و اورژانس در کمتر از هفت دقیقه با تجهیزات کامل، در محل حاضر شدند و اقدام به نجات مجروحان حادثه کردند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/94879/یک-کشته-و-18-مصدوم-در-برخورد-اتوبوس-با-تریلر-در-گردنه‌-قرقچی
بستن   چاپ