پیام سپاهان
طالبیان: آرامش به قایقرانی برگشته است/ برای مسابقات جهانی همه یک دل شده‌ایم
سه شنبه 27 فروردین 1398 - 11:39:35 AM
ایسنا
پیام سپاهان- احمدرضا طالبیان درباره آماده شدن جهت حضور در مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان و تلاش برای جبران روزهای از دست رفته بیان کرد: تا دو روز گذشته درگیر تست‌های انتخابی بودیم. اما الان دیگر تقریباً بدنه اصلی تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شده و تمرینات را رسماً برای حضور در این رویداد آغاز کرده ایم. با تمرین می‌توانیم روزهایی که از دست دادیم را جبران کنیم و فکر می‌کنم با یکی دو اردوی ادامه دار این اتفاق بیفتد. الان هم که بدنه تیم مشخص شده و چند نفر کم شدند و تیم کوچک‌تر شده فکر می‌کنم بتوانیم از لحاظ بدنی و تمرکز برگردیم. البته ما در فصل زمستان تمرینات خوبی انجام دادیم و فقط نیاز به اردوهای پشت سر هم هست تا تمرکز و آرامش بیشتر روی کار برگردد و همچنین روی قایق‌های تخصصی کار کنیم.

طالبیان در مورد برنامه خود در در مسابقات جهانی نیز گفت: اصلی‌ترین مسابقه ما در 4 نفره 500 متر است که در بازی‌های آسیایی هم سوم شدیم که البته اختلاف‌ها خیلی کم بود. در مسابقات قهرمانی جهان هم باید بین آسیایی‌ها قایق اول شویم تا بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم. تمرکزمان را گذاشته ایم و یک دل و یک صدا کار می‌کنیم، من می بینم که بچه‌ها با انگیزه هستند.

او در پاسخ به این پرسش که تاکنون صحبتی با رئیس فدراسیون برای رفع مشکلات ورزشکاران داشته است یا خیر، تاکید کرد: آقای سهرابیان خودشان ورزشکار و مربی بودند و از خیلی از مسائل و مشکلات ورزشکاران با خبر هستند. او نه تنها با من بلکه خیلی از ورزشکاران در ارتباط هستند و سعی دارند مشکلاتی که چهار سال قبل داشتند را برطرف کنند. بعد از تغییر مدیریت و تغییرات بزرگی که در فدراسیون د اشتیم همه دارند در مسیر خوبی قدم می‌گذارند. فدراسیون از بلاتکلیفی درآمده و بالاخره می‌دانیم یک نفر هست برای مشکلات به او مراجعه کنیم و خود این 70- 80 درصد قضیه را حل می‌کند. بعد از مسابقات انتخابی که برگزار شد و بدنه تیم‌های ملی دارد مشخص می‌شود، فکر می‌کنم تقریباً آرامش به قایقرانی برگشته است.

ملی پوش قایقرانی در مورد مشخص نبودن زمان پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی گفت: نه تنها ورزشکاران بلکه کل مردم فکر می‌کنم به پاداش مالی احتیاج داشته باشند. چون قبل از انتخابی المپیک هستیم و هزینه‌های مضاعفی باید پرداخت کنیم، فکر می‌کنم مهمترین زمانی است که به آن پاداش نیاز داریم و ان شا الله که هر چه زودتر پرداخت شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94901/طالبیان--آرامش-به-قایقرانی-برگشته-است--برای-مسابقات-جهانی-همه-یک-دل-شده‌ایم
بستن   چاپ