پیام سپاهان
واگذاری امور به بخش خصوصی در دستگاه‌ها نهادینه شود
چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 10:53:28 AM
ایسنا
پیام سپاهان- عباس رضایی در دیدار با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: ذات اقتصاد ترسو بودن است و همین امر سبب می شود که سرمایه‌گذاران در بحث تولید و اشتغال ریسک کمتری داشته باشند و با توجه به شرایط کنونی لازم است ورود جدی‌تری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای اقتصاد باید الگوی مناسبی وجود داشته باشد، افزود: باید الگو براساس موازین و واقعیت‌ها پیاده و اجرا شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: اقتصاد دستوری نیست و باید در نظر داشته باشیم که اقتصاد سیاسی و سیاست اقتصادی دو مقوله‌ای است که باید از هم تفکیک و مدیریت شوند.

وی وظیفه استانداری را سیاست‌گذاری، هماهنگی، نظارت و برنامه‌ریزی دانست و افزود: باید از ظرفیت اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای رفع مشکلات بخش تولید استفاده شود .

رضایی با بیان اینکه نباید تنها به برگزاری جلسات اکتفا کرد، گفت: باید در هر جلسه مسائل و مشکلات تولید و اشتغال احصا شود تا با حضور مدیرکل مربوطه، پیشنهادات لازم ارائه شود تا بتوانیم در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید در استان قدم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید با هماهنگی، هم‌افزایی و همدلی مسائل به پیش رود، افزود: باید مرحله به مرحله مسائل و مشکلات احصا شود، چرا که برخی از مسائل پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و باید برای رفع این مشکلات همکاری لازم در بخش‌های مختلف صورت گیرد.

استاندارهمچنین بر لزوم ایجاد تفکر واگذاری امور به بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: باید استارت آپ‌ها به معنای واقعی دیده شوند و ظرفیت‌های شرکت های دانش بنیان نیز جدی گرفته شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94911/واگذاری-امور-به-بخش-خصوصی-در-دستگاه‌ها-نهادینه-شود
بستن   چاپ