پیام سپاهان
"حباب"، روایتی از مهاجرت عشق بازیگرها
چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 11:00:54 AM
ایسنا
پیام سپاهان- کارگردان تئاتر «حباب» پیرامون جزییات این تئاتر اظهار کرد: متن «حباب» برخلاف نمایشنامه‌های اقتباسی‌ای  که پیش‌تر توسط گروه آزاد تئاتر آوان روی صحنه رفته بود، یک متن ایرانی است که در قالب فضای فرمالیستی طراحی‌شده است.

صرامی که نمایش «سر میز شام» او به‌صورت مستقیم به سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت، با اشاره به موضوع این تئاتر گفت: قصه «حباب» قصه سودا خواهی عشق بازیگرهایی است که به تهران می‌روند و در آن شهر دچار چالش‌های جدیدی می‌شوند که برایشان قابل پیش‌بینی نیست. 

وی ادامه داد: این مهاجرت‌های ناآگاهانه یا آگاهانه، نه فقط در اصفهان که در سراسر کشور اتفاق می‌افتد و علل آن را در موارد مختلفی می‌توان جست. ما در نمایش «حباب» کوشیده‌ایم تا با نگاهی همه‌جانبه به این معضل بپردازیم.

این نمایشنامه‌نویس، با معرفی بازیگران «حباب» تصریح کرد: در این نمایش من به همراه 16 بازیگر به نام‌های حسن محمدی، سارا رفیعی، محمد رادمهر، بهاره قاسمی، ارس کرمانی، فاطمه امین صبوری، آرین نیسانیان، امیرحسین پیمانی، شیدا حاتم پور، مژگان ناصری، بهار جعفری، آتنا عظیمی، آرین موسوی، ترانه فراهانی، محمدرضا دالکی و الینا نامدار ایفای نقش می‌کنیم.
  تئاتر «حباب» از دوم تا 15 اردیبهشت‌ماه هر شب رأس ساعت 18:30 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می‌رود. جواد رضایی آهنگسازی، فائزه کاظمی طراحی لباس و شیما مؤمنی طراحی گریم این نمایش را بر عهده داشته‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94914/"حباب"،-روایتی-از-مهاجرت-عشق-بازیگرها
بستن   چاپ