پیام سپاهان
اهالی نجف آباد و شهرضا بیش از 3 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند
شنبه 31 فروردین 1398 - 12:11:54 PM
ایرنا
پیام سپاهان- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نجف آباد گفت: مردم این شهرستان تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای سیل زدگان جنوب کشور کمک کرده اند.
مهدی کاظمی گفت: درروزهای اخیر مردم شهرستان نجف آباد یک میلیارد و 400 میلیون ریال به صورت نقدی و نزدیک به یک میلیارد ریال غیر نقدی به سیل ‌زدگان استان‌های لرستان و خوزستان کمک کرده‌اند.
وی افزود: این میزان کمک نقدی تنها مربوط به صندوق‌ها و پایگاه‌های مستقر در نقاط مختلف شهرستان بوده و مردم نجف ‌آباد کمک‌های نقدی قابل توجهی نیز از طریق پرداخت‌های الکترونیک و واریز به حساب‌های بانکی هلال احمر داشته‌اند که میزان آن‌ها در سرجمع کشوری محاسبه می شود.

** کمک یک میلیارد و یکصد میلیون ریالی مردم شهرضا به سیل زدگان
همچنین رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرضا گفت: مردم این شهرستان 185میلیون ریال کمک نقدی و 915میلیون ریال کمک غیرنقدی شامل پتو ، مواد خوراکی ، سبد بهداشتی و لوازم خانگی به مردم سیل زده کمک کردند.
عبدالرزاق میرزایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای وقوع سیل در گلستان تاکنون به منظور جمع آوری کمک برای سیل زدگان دیدارهایی باخیران ،نیکوکاران، صاحبان شرکت ها، صاحبان کارخانه های شهرک های صنعتی داشتیم که نتایج مثبتی داشت.
میرزایی بابیان اینکه وزارت کشور اعلام کرد که کمک ها از طریق کمیته امداد و جمعیت هلال احمر جمع آوری و منتقل شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان های سیل زده نیازهای مهم خود را به نهاد های رسمی اعلام می کنند، کمک های دریافتی نیز براساس نیاز های آن ها جمع آوری و اعزام می شود.
وی افزود: ارسال کمک های مردمی توسط مردم نشان دهنده حس همدلی و نوع دوستی مردم عزیز است اما این کمک ها ممکن است براساس نیاز ها کارشناسی شده نباشد و به درستی توزیع نشود.
بارش های جوی بهار امسال به جاری شدن سیل در استان های خوزستان، لرستان و گلستان منجر شد؛ دراین حادثه بخش بزرگی از ابنیه، خانه های مردم و تاسیسات زیر بنایی آسیب دید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94921/اهالی-نجف-آباد-و-شهرضا-بیش-از-3-میلیارد-ریال-به-سیل-زدگان-کمک-کردند
بستن   چاپ