پیام سپاهان
ملودی خاطره با کسایی، شهنار و تاج در اصفهان
شنبه 31 فروردین 1398 - 12:16:36 PM
ایرنا
پیام سپاهان- فروغ بهمن پور در خصوص نمایشگاه عکس ملودی خاطره در عمارت هنرمند اصفهان اظهار کرد: از کودکی به دلیل علاقه شخصی که به موسیقی و اساتید موسیقی داشتم، عکس‌هایی از اساتید می‌گرفتم آن روزها به این موضوع فکر نمی‌کردم که می‌شود روزی نمایشگاه ایجاد کرد و صرفاً بر اساس علاقه چنین کاری می‌کردم، در کنار تصویربرداری از این اساتید مصاحبه هم می‌گرفتم، اما ابتدا هیچ هدفی پشت چنین کاری نداشتم.

وی افزود: در مسیر زندگی ام اتفاقات زیادی روی داد، یکی از این اتفاقات آشنایی من با تورج نگهبان از هنرمندان بود که همین موضوع موجب شد تا با راهنمایی ایشان عکس‌ها را ابتدا کلاسه بندی کردم و به صورت دسته بندی شده، متوجه شدم که می‌توان عکس‌ها را به نمایش هم گذاشت.

بهمن پور تصریح کرد: تعداد عکس‌های جمع آوری شده از اساتید موسیقی کشور پنج هزار قطعه عکس بوده که تعداد زیادی از آنها به موزه موسیقی اهدا شده است.
 
وی تاکید کرد: این نمایشگاه دائم در همه شهرهای کشور برگزار می‌شود و سعی کرده‌ام که در انتخاب مجموعه‌ها برای هر شهر تمرکز بیشتر بر روی اساتید موسیقی همان شهر باشد، برای مثال در اصفهان؛ امروز حسن کسایی، تاج، شهناز و دیگر اساتید بیشترین تعداد عکس را دارند. 

مدیر نمایشگاه "ملودی خاطره" خاطرنشان کرد: نام کسایی در موسیقی ایران ماندگار است و موسیقی اصفهان را باید با اساتیدی چون کسایی معنا کرد. 
  نمایشگاه "ملودی خاطره" از 31 فروردین لغایت 12 اردیبهشت در عمارت هنرمند اصفهان برپا شده است و عموم می‌توانند از ساعت 10 الی 12 و همچنین 17 الی 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94923/ملودی-خاطره-با-کسایی،-شهنار-و-تاج-در-اصفهان
بستن   چاپ