پیام سپاهان
متوسط اشتغال اصفهان به متوسط اشتغال کشور برسد
شنبه 31 فروردین 1398 - 12:35:44 PM
ایسنا
پیام سپاهان- عباس رضایی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است و باید از فرصت ایجاد شده، حداکثر استفاده را کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها بهترین فرصت را برای کشور فراهم کرده است و باید در راستای تولید قدم‌های جدی‌تری برداشته شود.

استاندار اصفهان افزود: اینکه عنوان می‌شود اصفهان سرمایه گریز است هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بلکه باید مشکلات را احصا و راه‌حل‌های پیشنهادی برای این امر ارائه کنیم.

وی یکی از مشکلات واحدها را مباحث زیست‌محیطی دانست و افزود: در حال حاضر مشکلات چند واحد تولیدی در این حوزه برطرف شده است.

رضایی با بیان اینکه باید همت مدیران در خصوص افزایش تولید و اشتغال بیشتر شود، گفت: باید با همراهی دستگاه‌های نظارتی مسائل حل‌وفصل شود و در راستای رونق تولید گام برداشت.

وی تأکید کرد: باید هدف تمام مدیران بخش دولتی و خصوصی در سال 98، رساندن متوسط اشتغال استان به متوسط اشتغال کشور باشد و لازم است برای تحقق این امر همدلی و همیاری بخش خصوصی و به‌ویژه اتاق بازرگانی وجود داشته باشد.

رضایی با تأکید بر اینکه نباید اتاق بازرگانی و دولت جدا از یکدیگر دیده شوند، افزود: مدیریت استان به همه مدیران احترام خواهد گذاشت، اما درصورتی‌که اهداف مدیریت استان دنبال نشود، برخورد دیگری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه قوانین و ضوابط امروز کشور در حوزه تولید متناسب با شرایط موجود نیست، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و قوانین باید متناسب با این شرایط تغییر کند.

استاندار اصفهان از اعضای اتاق بازرگانی خواست نظارت خود را در خصوص ایجاد اشتغال به مدیریت استان ارائه کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94929/متوسط-اشتغال-اصفهان-به-متوسط-اشتغال-کشور-برسد
بستن   چاپ