پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
ارتش ، مردمی، ولایتمدار، مدافع حریم ولایت و حافظ کشور است
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:27:40
پیام سپاهان - اصفهان – ایرنا – استاندار اصفهان با بیان اینکه ارتش در جهت دفاع از تمامیت ارضی گام برمی دارد، گفت: ارتش امروز ولایتمدار، مردمی ، پیشتاز و در دفاع از حریم اهل بیت شهدایی تقدیم راه اسلام کرده است.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش در مقابل گلستان شهدای اصفهان با اشاره به فرازی از نهج البلاغه، افزود: از منظر نهج البلاغه ارتش و نیروهای مسلح در امنیت داخلی و خارجی و حفظ عزت والیان و حکومتداران بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه سلامت و امنیت دو ظیفه اصلی همه دولت هاست، اظهارداشت: نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و سایر نهادها ضامن تحقق امنیت در بعد داخلی و خارجی هستند و همواره از مرز و بوم و کیان و آرمانهای این ملت دفاع می کنند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ارتش تجلی جمال و جلال الهی است، ادامه داد : لطف، مهربانی و مردمداری ارتش نمود تجلی جمال الهی و دشمن ستیزی، قهر با دشمن و دفاع از آرمانهای انقلاب در برابر یغماگران و ستمگران تجلی جمال الهی نیروهای مسلح است.
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر حادثه سیل و زلزله رخ می دهد نیروهای مسلح همگام و جلوتر از همه به حرکت در می آیند و از این استان نیروهای سپاه و ارتش در مناطق سیل زده مشغول به خدمت هستند.
رضایی تصریح کرد : البته جهت گیری و سمت گیری ارتش در قبل از انقلاب اسلامی جهت گیری الهی نبوده است و با تدبیر امام راحل (ره) این جهت گیری تغییر کرد و به سمت الهی سوق داده شد.
وی اظهار کرد: ارتش امروز بر عکس سایر ارتش های دنیا در جهت منافع ملی ایران قدم برمی دارد و ارتش نظام اسلامی ایران در خدمت آرمانهای الهی، همراه و همگام با مردم، رهبری نظام اسلامی حرکت می کند و این افتخار بزرگ برای ما است.
استاندار اصفهان اضافه کرد: ارتش های جهان ترسو هستند و به خاطر ترسشان از این نیروهای مسلح ایران اسلامی هر روز به بهانه های واهی رجزخوانی های مضحکانه دارند.
وی ادامه داد: دشمن یک روز با تحریم ناجوانمردانه، یک روز با تهدید و یک روز با تهمت به نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنها را تروریست خطاب می کند و این نیست مگر اینکه از این عزیزان به ترس وحشت افتاده اند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: ارتش نظام اسلامی، مردمی، صبور و توانا، پیشرفته، دارای انسجام و وحدت و همدلی با مردم و سایر نیروهای مسلح است و لذا فرمانده بزرگ ارتش همراهی خود را با دیگر نیروهای مسلح عنوان می دارد.
وی توجه به آموزش، نوآوری، به روز رسانی تجهیزات، نظم و انضباط، صبور و شکیبایی، بصیرت و هوشیاری در همه زمینه ها، اطاعت محض از فرماندهی کل قوا، تلاش در جهت حفظ آرمانها را از ضروریات ارتش و نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از رهنمودهای رهبری و آموزه های دینی و الگوگیری از فرماندهان شهیدی چون صیاد شیرازی و سایر فرماندهان بزرگ ارتش می توان این مسیر همواره رو به رشد را طی کرد.
مراسم روز ارتش 29 فروردین با رژه نیروهای مسلح در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
6026//7134

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94934/ارتش-،-مردمی،-ولایتمدار،-مدافع-حریم-ولایت-و-حافظ-کشور-است
بستن   چاپ