پیام سپاهان
امام جمعه تیران و کرون:
اقدام آمریکا ناشی از وحشت آنها از سپاه پاسداران است
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:27:56
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گروههای ترویستی، ناشی از وحشت آنها از این نیروی الهی است.
حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : امروز سپاه پاسداران یکی از اهرم های خنثی سازی توطئه های آمریکا در منطقه است و آمریکا هر اقدامی که انجام می دهد، به نحوی توسط این نهاد مردمی و نظامی خنثی می شود.
وی اظهارداشت: یکی از اقدامات آمریکا در سالهای اخیر حمایت از تروریست ها و گسیل داعش و امثال آن به سمت کشورهای اسلامی منطقه بود که با حضور سپاه خنثی شد.
امام جمعه تیران و کروان با بیان اینکه افرادی که از تاریکی می ترسند به طور معمول در تاریکی اقدام به آواز خواندن می کنند، اضافه کرد: اقدام اخیر آمریکا در تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شبیه همین موضوع است و به دلیل هراسی است که از این نیرو دارند.
وی با مثبت و به جا دانستن اقدام شورای عالی امنیت ملی ایران در تروریستی معرفی کردن نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا، گفت: این یک دستور دینی است که در برابر دشمن باید مقابله به مثل داشت و در ادبیات ما ضرب المثل های بسیاری مانند اینکه "کلوخ انداز را پاسخ سنگ است" وجود دارد.
رشیدیان ادامه داد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطابق اصل 150 قانون اساسی یک نیروی نظامی رسمی کشور است و سابقه ندارد کشوری، نیروی مسلح کشور دیگر را تروریست قلمداد کرده باشد.
وی خاطرنشان کرد: البته دشمن از این اقدامات راه به جایی نمی برد و خودشان می دانند اگر کوچکترین اقدام عملیاتی انجام دهند، نیروهایشان در منطقه ایمن نخواهند بود.
امام جمعه تیران و کروان اضافه کرد: امروز ایران فقط محدود به مرزهای جغرافیایی نقشه نیست، بلکه انصار الله یمن، حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و دهها جبهه مردمی دیگر همسو با انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: البته دشمن تلاش می کرد که از این طریق علیه ایران اسلامی جنگ روانی ایجاد کند ولی این مساله از یک سو در داخل موجب وحدت و انسجام نیروهای داخلی شد و از سوی دیگر در بیرون از مرزها سپاه در حال معرفی شدن از طریق رسانه هایی است که دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی تدارک دیده بود.
رشیدیان تصریح کرد : امروز صدها شبکه فارسی زبان و غیر فارسی در حال معرفی سپاه به جهانیان هستند و این خدمتی است که دشمنان به صورت ناخواسته به انقلاب اسلامی می کنند.
وی اظهارداشت: تروریستی نامیدن سپاه در زمانی که سرداران آن به مردم سیل زده کشور در حال خدمت رسانی هستند نشان از عمق خباثت و حماقت سران آمریکاست.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا هفته گذشته با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد که این اقدام، موج گسترده ای از واکنش ها و انتقادها را در حمایت از سپاه به دنبال داشت.
6026/ 7143

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94942/اقدام-آمریکا-ناشی-از-وحشت-آنها-از-سپاه-پاسداران-است
بستن   چاپ