پیام سپاهان
امام جمعه نجف آباد:
تروریستی خواندن سپاه به ضرر آمریکا خواهد شد
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:28:06
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه نجف آباد گفت: زیان اقداماتی از قبیل قراردادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی به خود آمریکایی ها بازخواهد گشت.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: تلاش ترامپ و هیات حاکمه آمریکا برای این اقدامات ایجاد رعب و فضای روانی علیه ایران اسلامی است ولی باید بدانند این رعب و وحشت به خودشان بازخواهد گشت.
وی افزود: خداوند می فرماید دشمنان مکر می کنند و خدا نیز مکرشان را با شدت بیشتری به خودشان بازخواهد گرداند.
استاد حوزه علمیه نجف آباد با بیان اینکه امام سجاد (ع) می فرمایند خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ترین افراد قرار داد، افزود: نمود عینی این مساله را می تواند در این اقدام احمقانه ترامپ مشاهده کرد.
وی اضافه کرد: این اقدام موجب عزت و احترام بیشتر سپاه و بلکه همه مجموعه ها و نهادهای دیگر ایران اسلامی شد و در داخل انسجامی بوجود آورد که کمتر شاهد آن بوده ایم.
حجت الاسلام حسناتی ادامه داد: اقدامات و همصدایی دولت، مجلس، مردم، نهادهای دینی و حوزوی و همه آحاد جامعه در دفاع از سپاه و محکومیت رژیم آمریکا نمود تحقق انسجام بیشتر در داخل است.
وی گفت: دشمن القا می کند که امسال سال تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران است ولی به یاری خدا امسال سال فرصت هاست و روز به روز آرامش و سکینه در قلوب مومنین افزایش پیدا خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با نگاهی به 40 سال گذشته متوجه شود مردم ما هر جا تهدید و ارعاب بوده است در برابر دشمن مستحکم تر از ارزشهای دینی خود دفاع می کنند.
/6022 / 7134

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94945/تروریستی-خواندن-سپاه-به-ضرر-آمریکا-خواهد-شد
بستن   چاپ