پیام سپاهان
محورهای نمازجمعه شهرستانهای اصفهان
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:28:21
پیام سپاهان - اصفهان- آمریکا 40 سال از سپاه سیلی خورد ، تحریم سپاه موجب وحدت بیش از پیش ملت شد و آمریکا حامی تروریسم جهانی است از جمله محور سخنان این هفته امامان جمعه شهرستان های استان اصفهان است.
**جوانان به عنوان سرمایه کشور باید مورد توجه قرار گیرند
امام جمعه تیران و کرون گفت: جوانان سرمایه های کشور هستند که باید حفظ و نیازهای آن ها مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در نماز جمعه این هفته تیران افزود: جوانان سرمایه های مهمی برای عرصه های مختلف کشور و عزت آفرینی برای نظا م هستند.
وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی این قشر در نبرد با دشمنان نقش آفرینی داشتند و امروز نیز در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای رفع چالش های کشور تلاش و فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه باید این قشر مورد احترام و توجه قرار گیرند، تصریح کرد: با بی احترامی و بی توجهی نباید زمینه ورود آن ها به سمت دشمن فراهم شود و این سرمایه های بزرگ را از دست بدهیم.
امام جمعه تیران ادامه داد : نیروی نظامی هیچ کشوری تروریست نیست و اینگونه تصمیم گیری های ترامپ یعنی ترس آن ها از سپاه و تلاش های آن ها در جبهه های مقاومت و در سراسر دنیا بوده است.
وی ادامه داد: با تصویب چنین قانونی در آمریکا، تمامی نیروهای نظامی آمریکا و دولت آن ها نیز تروریست هستند و کشور ایران از ظرفیت های داخلی خود و نیروهای مسلح دفاع می کند و فرصت سازی برای دشمنان نمی کند.
وی به روز ارتش نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای ارتش ایران در بین سایر نیروهای مسلح دنیا بی نظیر است و افرادی نظامی بی ادعا و مجموعه ارتش در همه زمینه ها با مسئولان کشور همکاری می کنند که نمونه ای از فعالیت های آن ها در بحران سیل مشاهده کردیم.
7131
**آمریکا 40 سال از سپاه سیلی خورد
امام جمعه خور و بیابانک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهارداشت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا در عمر با برکت انقلاب اسلامی مرتب از سپاه سیلی محکم خورده است.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد افزود: آرامش و امنیت کنونی کشور به لطف توانمندی ارتش و سپاه و حضور در عرصه های مختلف از جمله حضور مقتدرانه در خلیج فارس و دریای عمان و غرش موشک های جمهوری اسلامی است.
وی گفت: حرکت احمقانه ترامپ در اعلام تروریست بودن سپاه، انسجام مردمی، جریان های سیاسی، احزاب و شخصیت ها را صد چندان کرده است.
امام جمعه خور و بیابانک بیان کرد: آمریکا باید بداند پاسداران امنیت ایران فقط سپاه نیست بلکه ارتش و نیروی انتظامی هم سپاهی هستند و همه آنها مقابل استکبار خواهند ایستاد.
9860
*** تحریم سپاه موجب وحدت بیش از پیش جامعه ایرانی شد
امام جمعه اردستان گفت: عمل دونالد ترامپ موجب وحدت بیش از پیش در جامعه ایران شده و بزرگی سپاه را بیشتر به جهان نشان داد.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان افزود: ترامپ روزی قدس را پایتخت رژیمی اشغالگر اعلام کرد، روزی بلندی های جولان را به آنها بخشید و امروز سپاه را تروریست می خواند که جز چند کشور مانند عربستان با او همراهی نکرده و این سخن ابلهانه را به تمسخر گرفتند.
وی بیان کرد: ترامپ نادان در روزی این موضوع را اعلام کرد که روز پاسدار نامگذاری شده و غیور مردان این نیرو در مناطق سیل زده مشغول کمک به سیل زدگان هستند.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: این نیرو بود که بنیان داعش را در سوریه و عراق از زمین برداشت و ملت ایران و همه ملت های مظلوم دنیا آنها را دوست دارند.
وی به اقدام های صورت گرفته از سوی مسوولان از جمله دستگاه دیپلماسی در این زمینه اشاره کرد و گفت: افتخارمان این است که سپاهی نیرومند داریم و موقعیت این نیرو با اقدام نابخردانه ترامپ نزد گروه های مقاومت در کشورهای اسلامی صد چندان شد.
امام جمعه اردستان همچنین به روز ارتش اشاره و از درخشش این نیرو در مسائل مربوط به سیل قدردانی کرد.
7431/8123
** سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی و یک نماد قانونی است که جزو نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به شمار می رود و مانند سایر نیروها بازوی مقتدر ولایت فقیه می باشد.
آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه کاشان بیان کرد: آمریکا که خود تولیدکننده، صادرکننده و پشتیبان تروریسم در سطح بین الملل است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست تروریستی قرار داده است.
وی افزود: رییس جمهوری ناشی، کودن و نادان آمریکا که پیش همکاران خود در کاخ سفید نیز جایگاهی ندارد، عامل به وجود آورنده داعش در عراق، سوریه، افغانستان و اروپا بوده و همه از جنایت هایی که آنها در منطقه به بشریت روا داشتند، اطلاع دارند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان عنوان کرد: ترامپ مسوول حمله نظامی خاندان سعود و همپیمانان آنها به مردم ستمدیده یمن و کشتار کودکان و زنان و حمله به مدرسه های دخترانه است که آینده و سرنوشت بدی مانند بنی امیه یا صحرای طبس انتظارش را می کشد.
وی اضافه کرد: این در شرایطی است که سپاه پاسداران به عنوان مدافعان انقلاب مورد حمایت همه ملت ایران از جمله دانشگاهیان، حوزه های علمیه و اصناف هستند.
آیت الله نمازی ابراز امیدواری کرد که با هدایت الهی، تدبیر رهبری معظم انقلاب، وحدت ملی در پرتو ولایت فقیه منسجم تر، مقاومت تر و همه توطئه های دشمنان به خودشان بازگردد.
وی با اشاره به نامگذاری سال 1398 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید تصریح کرد: اگر پژوهشگران، مسوولان، مدیران و دولتمردان در این سال ها به نامگذاری ها توجه کرده و برای تحقق آن اهتمام می ورزیدند، همه درست و کامل به اجرا درمی آمد و امروز دیگر انقلاب، کشور و ملت ایران هیچ مشکلی نداشت.
امام جمعه کاشان افزود: برخی کوتاهی ها و نارسایی ها موجب شده تا موتور محرکه کشور با جایگاه ترسیمی رهبری انقلاب فاصله زیادی داشته باشد که امید می رود در سال جاری بخشی از این عقب ماندگی جبران شود.
وی همچنین به جاری شدن سیل در چند استان کشور اشاره کرد و گفت: تحلیل این حادثه دوسویه می باشد که نخست به عنوان باران رحمت جنبه ای آسمانی و سرمایه ای در استمرار حیات، عمران، آبادانی، توسعه کشاورزی، دامپروری و صنعت کشور دارد اما از جنبه مدیریت، صلاحیت، قدرت عملی، بهره برداری و ذخیره سازی آب ها هم باید مورد توجه باشد.
6136/8123
** آمریکا تروریست و حامی تروریسم جهانی است
امام جمعه آران و بیدگل گفت: کشور مستکبر آمریکا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می خواند، خود تروریست پرور و حامی تروریسم جهانی می باشد که دست به این اقدام وقیحانه زد.
آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل افزود: کشور آمریکا با ادعای دفاع از حقوق بشر به ناقض جهانی حقوق بشر تبدیل شده و در پیشینه نزدیک به 240 ساله اش دست به جنایت های زیادی زده است.
وی بیان کرد: کشور آمریکا در سال های گذشته به جنگ های گوناگونی در کشورهای مختلف از افغانستان، عراق و سوریه تا ویتنام و لیبی دست زده و جنابت هایی مانند سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران، تاسیس داعش، القاعده و حمایت از سایر گروهک های تروریستی دامان خود را به خون مردم بیگناه این کشورها آلوده کرده است.
امام جمعه آران و بیدگل اضافه کرد: علت اصلی کینه آمریکا از سپاه پاسداران این است که این نهاد انقلابی و برآمده از مردم همواره در خط مقدم جبهه حق علیه باطل بوده و دست آنها را در عراق و سوریه کوتاه کرد.
وی در همچنین به 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ارتش قهرمان در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش آفرین بود، همواره از نظام و ولایت فقیه حمایت کرده و بیش از 50 هزار شهید در این سال ها تقدیم کرده است.
7472/8123
**کارنامه درخشان سپاه با نابخردی آمریکایی ها درخشان تر شد
امام جمعه سمیرم گفت: کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدام نابخردانه و ناشیانه رییس جمهور ایالات متحده درخشان تر و پربارتر شد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در نمازجمعه این هفته سمیرم با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و بویژه روز پاسدار اظهار داشت: اقدام ترامپ در اعلام سپاه بعنوان سازمان تروریستی آن هم در روز پاسدار، اوج نادانی و خباثت دشمن مستکبر را به نمایش گذاشت.
به گفته وی 40 سال تحریم و توطئه بر علیه ایران اسلامی با وجود نهادهایی چون سپاه و پاسدارانی جان بر کف و آماده برای رزم تا امروز به جایی نرسیده و با این گربه رقصانی ها هم به جایی نخواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون مسؤولیت حفاظت از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب، حراست از بر عهده سپاه است و از همین روز هر جایی که اسلام و انقلاب نیاز داشته باشد سپاه مقتدر وارد عرصه می شود.
به گفته دهقانی، پاسداران سبزپوش و بسیجیان کشورمان با اعتقاد قلبی و ایمان راسخ این تکلیف را به خوبی انجام داده و امروز سپاه حامی جان بر کف ایران اسلامی است.
امام جمعه سمیرم تصریح کرد: در جریان شکل گرفتن شجره خبیثه داعش و گسترش فعالیت های تروریستی آن‌ها در عراق و سوریه، سپاه به درخواست و دعوت دولت‌های این دو کشور به حاکمیت این گروه تروریستی در بخش‌های مختلف سرزمین های اسلامی پایان داد.
امروز بعد از برپایی نماز جمعه نمازگزاران و اقشار مختلف مردمی که با لباس های سبز رنگ خود به نشانه حمایت از سپاه حضور داشتند، در راهپیمایی اعلام انزجار از استکبار جهانی و اعلام حمایت از این نهاد انقلابی شرکت کردند.
7147
**سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب ملت جا دارد
اصفهان- امام جمعه نایین گفت: : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب ملت جا داشته است و دشمن بداند که با آحاد ملت طرف است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید علی سجادی ' در نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه این شهر با اشاره به اقدام اخیر امریکا و اعلام تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: آمریکا کشوری تروریست پرور است، بسیاری از گروهک های تروریستی مانند القاعده و داعش دست پرورده دولتمردان این کشورهستند.
وی افزود: ارتش و سپاه به کمک مردم منطقه باعث شکست آمریکا شدند و امروز حاکمان آمریکا و اسرائیل می خواهند، انتقام بگیرند.
سجادی اضافه کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم بیش از هر زمان دیگری محبوب تر شده است.
7136
**

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94948/محورهای-نمازجمعه-شهرستانهای-اصفهان
بستن   چاپ