پیام سپاهان
راهپیمایی اصفهانی ها در حمایت از سپاه برگزار شد
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:28:24
پیام سپاهان - اصفهان - اقشار مردم و نمازگزاران استان اصفهان به دنبال اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیاهه گروه های تروریستی روز جمعه علیه این حرکت کور ترامپ و در حمایت از این نهاد مردمی برگزار شد.
به گزارش حبرنگاران ایرنا، مردم شهرستان های استان اصفهان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی با سردادن شعارهایی علیه رئیس جمهور دیکتاتور آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی بزرگ تروریسم این اقدام دولت آمریکا را محکوم و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم انجام شد برخی از مسئولان و ائمه جمعه استان اصفهان لباس سبز سپاه را به تن داشتند و همگام با سایر هموطنان حمایت جانانه خود از سپاه را اعلام داشتندد.
راهپیمایان با شعارهای مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسراییل و ما همه سپاهی هستیم ضد امریکایی هستیم ، از امریکا سردمدار استکبار جهانی و ایادیشان اعلام انزجار کردند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
این اقدام ترامپ با واکنش های داخلی و خارجی زیادی مواجه شد و شماری زیادی از کشورهای جهان این تصمیم ترامپ را محکوم کردند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه تا انتهای جلسه لباس سپاه را به تن کردند و حمایت قاطع خود را از این نهاد مردمی اعلام کردند.
براساس قانون " مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه " مصوب مجلس شورای اسلامی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز با ارسال نامه ای به دکتر روحانی رییس شورای عالی امنیت ملی، پیشنهاد کرد شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه های تروریستی از نظر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.
2093/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94949/راهپیمایی-اصفهانی-ها-در-حمایت-از-سپاه-برگزار-شد
بستن   چاپ