پیام سپاهان
واحد پلی اکریل ایران نیازمند حمایت است
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:29:03
پیام سپاهان - اصفهان - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت اصفهان با تاکید بر ضرورت حمایت از واحد تولیدی پلی اکریل ایران گفت : این کارخانه با حمایت کارگران ، تلاش مدیران مجموعه و با ارایه تسهیلات به چرخه تولید برگشته است.
به گزارش ایرنا، اسرافیل احمدیه روز سه شنبه در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی استان اصفهان افزود: از زمان ورود هیات اجرایی جدید، این کارخانه جان تازه گرفت به طور مثال بخش پلی استرما آن اکنون روزانه به حدود 95 تن تولید دست یافته است.
وی اظهارداشت: کارخانه به دست کارگران به مرحله تولید رسید و در ادامه نیز به دست آنان استمرار خواهد داشت و اکنون خط و مشی شرکت تغییر کرده و با مدیریت بهتری پیش می رود.
احمدیه یادآور شد : هم اکنون در این واحد تولیدی هزار و 700 کارگر به صورت مستقیم و 2 هزار نفر غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت : خوشحال هستم که بعد از دو سال سختی، تلاش و از خودگذشتگی کارگران رونق و شکوفایی را در این کارخانه می بینیم.
محسن نیرومند خودگذشتگی کارگران با دریافت نکردن بیش از 10 ماه حقوق را عامل اصلی جان گرفتن این کارخانه اعلام کرد.
مدیر کارخانه پلی اکریل ایران گفت: بعد از 2 سال تلاش و کوشش مستمر مجموعه 2 هزار نفری کارخانه دی ام تی و حمایت مسئولان به شرایطی رسیدیم که اکنون به ثبات نزدیک شده ایم.
محسن رجایی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار شد در آینده تولیدات در قسمت استیبل این واحد تولیدی به 180 تن در روز و قسمت پلی استر به 55 تن افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد : با توجه به مشکلات ارزی که داریم هنوز به حالت مستمر تولید نرسیده ایم و این مهم در آینده با آمدن 2 محموله 400 تنی مواد اولیه به کارخانه محقق می شود که می تواند تولیدات را بهبود بخشد و ظرفیت کامل این کارخانه را به 6 هزار تن در ماه تولید نخ و الیاف پلی استر و چهار هزار و 500 تن تولید الیاف اکریلیک برساند.
مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک و نخ و الیاف پُلی اِستر است و تولیدات آن به عنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.
این کارخانه در کیلومتر 45 جاده اصفهان - مبارکه قرار دارد.
م/س/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94971/واحد-پلی-اکریل-ایران-نیازمند-حمایت-است
بستن   چاپ