پیام سپاهان
فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:
کاهش 35 درصدی تحرکات اوباش در اصفهان
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:32:47
پیام سپاهان - فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در سال 1397، شاهد کاهش 35 درصدی تحرکات اراذل و اوباش در اصفهان نسبت به سال 1396 بودیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حسن یاردوستی صبح امروز (سه شنبه) در آیین تودیع خود، اظهار کرد: شاید در شهر اصفهان مشکلات زیادی وجود داشته باشد، اما همواره نیروی انتظامی اولین گروهی بود که در صحنه حضور داشت و تلاش می‌کرد با مردم همدردی کند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی همیشه تلاش کرده، مردم آرامش داشته باشند. تعاملات بسیاری که نیروی انتظامی با گروه‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی داشت، همواره سازنده بوده است.
فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان، افزود: نیروی انتظامی بیش از ٨٠ هزار نفر را در امر پیشگیری آموزش داده است. بیش از ٨٠ درصد از پرونده‌هایی که باید به دادسرا ارسال می‌شد، در کلانتری‌ها سازش داده می‌شد. این یعنی پلیس مردمی و انسان دوست.
یاردوستی ادامه داد: در سال گذشته ١١٢ درصد افزایش برخورد و کشف مواد مخدر داشتیم. در سال ١٣٩6 تحرکات اراذل و اوباش در شهر زیاد بود، اما نیروی انتظامی جلوی آنها سینه سپر کرد. در سال ١٣٩٧ حدود ٣5 درصد کاهش تحرکات اوباش را شاهد بودیم، گرچه حتی یک مورد نیز برای شهر اصفهان زیاد است.
وی ادامه داد: همچنین در سالی که گذشت ٢٢ درصد کاهش استفاده از سلاح گرم را شاهد بودیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95048/کاهش-35-درصدی-تحرکات-اوباش-در-اصفهان
بستن   چاپ