پیام سپاهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان: فهرست ترور‌های آمریکا هفتاد من کاغذ است
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:32:48
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: جایی نیست که شرارت وجود داشته باشد و نام آمریکا برده نشود.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، مهدی معصوم بیگی صبح امروز (سه شنبه) در آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: اگر اقدامات تروریستی آمریکا را فهرست کنیم، هفتاد من کاغذ خواهد شد. جایی نیست که شرارت باشد اما نام آمریکا نیامده باشد.
وی ادامه داد: در سال ١٣٣٢ آمریکا بود که تحت عنوان آژاکس کودتا کرد. در عملیات پنجه عقاب نیز آمریکا بود که آنگونه افتضاح به بار آورد. ترور دانشمندان هسته‌ای طراحی آمریکا بود. هشت سال تحمیل جنگ به ایران با حمایت آمریکا انجام شد. امروز حضور نامشروع آمریکا در منطقه مشخص است. هرکجا شرارت وجود دارد، او سردمدار است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: هواپیمای مسافربری ایران با 270 نفر مسافر که بیش از 60 کودک در آن وجود داشت را چه کسی ساقط کرد؟ جنگ اقتصادی، بر هم زدن امنیت و از میان بردن وحدت، سه راهبرد اصلی دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران است. دشمن از جنگ‌ اقتصادی به عنوان پاشنه آشیل استفاده می‌کند.
معصوم بیگی گفت: در حوزه برهم زدن نظم و امنیت نیز خواب نظام سلطه به واقعیت نخواهد پیوست. آمریکا هرگز موفق نخواهد شد امنیت این مرز و بوم را بر هم بزند چرا که فرزندان ایران زمین، خالصانه در صحنه حضور دارند.
وی ضمن تبریک به سرهنگ خدادوست- فرمانده جدید انتظامی شهرستان اصفهان، گفت: معمولا احکام در نیروی انتظامی ٣ ساله است و کمتر تمدید می‌شود، اما حکم ایشان هفت سال تمدید شد. این نشان می دهد ایشان بسیار در انجام وظایف خود موفق عمل کرده‌اند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95049/فرمانده-انتظامی-استان-اصفهان---فهرست-ترور‌های-آمریکا-هفتاد-من-کاغذ-است
بستن   چاپ