پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:
وظیفه ما استحکام بخشی و ساخت دیواره کارون بود
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:33:10
پیام سپاهان - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: وظیفه ما استحکام بخشی و ساخت دیواره کارون بود که به صورت شبانه روزی و در دو شیفت انجام شد.
محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایسنا-منطقه اصفهان، به اهواز اظهارکرد: با توجه به اینکه استان اصفهان معین استان خوزستان و شهر اهواز شد، با هیاتی شامل؛ نوروزی شهردار اصفهان، غلامی معاون امور عمرانی و 3 تن از شهرداران - محمدی، توکلی و ثابت راسخ همراه و همزمان اکیپی از ماشین آلات سنگین از اصفهان در شهر اهواز در دو منطقه 3و 5 مستقر شدند.
وی افزود: دفتر ستاد معین اصفهان نیز در فرمانداری اهواز است و کار از همان لحظه شروع شد. وظیفه و کار ما استحکم بخشی و ساخت دیواره ساحلی کارون بوده که تا این ساعت به صورت شبانه روزی و دو شیفت کار شده است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: اکیپی از آتش نشان های اصفهان و فولادشهر نیز فعال هستند. تیم آتش نشانی اصفهان با قایق ها و غواصانی که در اختیار دارد مردم را در شهرک ها صنعتی و مناطقی که نیاز است، منتقل می کنند.
گلابی خاطر نشان کرد: تمام اکیپ 72 ساعت است بی وقفه در حال فعالیت هستند و نخوابیده اند. نزدیک به 150 دستگاه آوردیم که تمام آنها نیاز به کنترل دارد و هر لحظه امکان شکست دیواره بود و از ما درخواست کمک می شد و بین مدیران و شهرداری که آمدند تقسیم کار شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95060/وظیفه-ما-استحکام-بخشی-و-ساخت-دیواره-کارون-بود
بستن   چاپ