پیام سپاهان
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد:
نقش موثر صنعت پخش در تحولات بنیادی تجارت و کسب‌وکار
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:33:19
پیام سپاهان - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت پخش نقش مؤثری در تحولات بنیادی تجارت و کسب‌وکار استان اصفهان دارد و از این جایگاه می‌توان برای بهبود شاخص‌های کسب‌وکار استفاده کرد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی در نشست انجمن صنعت پخش استان اصفهان، اظهار کرد: صنعت پخش در انقلاب صنعتی چهارم همواره جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب شاخص‌های کسب‌وکار در استان اصفهان، گفت: افزایش دو درصدی نرخ بیکاری استان اصفهان نسبت به میانگین کشوری و پایین بودن شاخص کسب‌وکار استان در بین سایر استان‌ها نیاز به بازنگری مسئولان و همراهی بخش خصوصی برای بهبود محیط کسب‌وکار دارد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ارائه طرح‌های پیشنهادی فعالان صنعت پخش استان به اتاق بازرگانی با هدف بهبود فضای کسب‌وکار شد و گفت: شبکه توزیع کالا می‌تواند نقش مؤثری در حمایت از تولید کالا و اشتغال‌زایی داشته باشد.
وی با اشاره به حضور هیئت بلندپایه اقتصادی روسیه در اصفهان، گفت: این هیئت با حضور 12 وزیر روسیه به اصفهان سفر می‌کنند و فرصت بدیلی برای تجارت با این کشور است.
گلشیرازی تأکید کرد: بازار روسیه در شرایط تحریم‌های اقتصادی یکی از بازارهای باقی‌مانده ایران برای تجارت است و باید از این فرصت نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95067/نقش-موثر-صنعت-پخش-در-تحولات-بنیادی-تجارت-و-کسب‌وکار
بستن   چاپ