پیام سپاهان
حرکت انقلاب به زودی جهان را فرا خواهد گرفت
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:34:05
پیام سپاهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن فهمیده است که به زودی این حرکتی که در جمهوری اسلامی آغاز شده، جهان را فرا خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: برخی می‌خواهند با فتنه‌های کوچک و بزرگ، همچون فتنه 88، جلوی این حرکت بزرگ انقلابی را بگیرند اما این انقلاب مهار شدنی نیست.
وی ادامه داد: دشمن فهمیده است که به زودی این حرکتی که در جمهوری اسلامی آغاز شده، جهان را فرا خواهد گرفت و همه تلاش خود را برای از میان بردن آن می‌کند.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: نعمت‌هایی که خداوند به مردم اعطا کرده، شمارش پذیر نیست. دونعمت است که قدر آن برای مردم معلوم نیست. یکی نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت. نیروی انتظامی مسئول حفظ یکی از بالاترین نعمت‌های الهی است.
میردامادی افزود: از رسول اکرم سوال کردند بهترین و بدترین فرد چه کسانی هستند. پیامبر فرمودند بهترین فرد کسی است که برای مردم مفید باشد. انسان باید همچون پلیس اصفهان تلاش کند برای مردم مفید باشد. انسان باید طوری زندگی کند، که وقتی رفت، بخندد و دیگران ناراحت رفتن او باشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95095/حرکت-انقلاب-به-زودی-جهان-را-فرا-خواهد-گرفت
بستن   چاپ