پیام سپاهان
ابوترابی: ترامپ با تروریستی خواندن سپاه کینه و عصبانیت خود را از شکست نشان داد
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:34:09
پیام سپاهان - یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه سپاه همواره در تمام عرصه‌های کشور حاضر بوده و تمام قد در برابر آمریکا ایستاده است، گفت: ترامپ با تروریست خواندن سپاه، کینه و عصبانیت خود را پس از شکست در جنگ نیابتی نشان داد.
ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بیان کرد: با شکستی که صدام و ایادی‌اش از جمله آمریکا در جنگ مستقیم از ما خوردند به فکر جنگ نیابتی افتادند. در جنگ نیابتی نیز با تجهیز داعش، النصره و القاعده از تروریست‌ها حمایت کردند و امید داشتند که سوریه و عراق را تسخیر و در نهایت به ایران که هدف اصلی‌شان بود دست یابند لذا جنگ بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس در پشت مرزهای ما به راه انداختند.
وی در ادامه اظهار کرد: سپاه نقشه جنگ نیابتی آمریکا را که با مباشرت داعش در حال اجرا بود خنثی کرد. با تدبیر رهبری و میدان گردانی حاج قاسم سلیمانی، سپاه آمریکا را در جنگ نیابتی نیز شکست داد و به محور مقاومت تبدیل شد. اکنون آمریکا از سپاه به دلیل اینکه نقشه‌اش را نقش بر آب کرده عصبانی است و با کینه‌ای که بر دل داشت دست به تروریستی خواندن سپاه زد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: ما فراموش نکرده ایم که در مبارزه با داعش و النصره زمانی که سران داعش محاصره می‌شدند آمریکایی‌ها با هواپیما به همراه چتر برای آنها غذا و مهمات می‌فرستادند که فیلم‌ها و مستندات آن نیز موجود است. حتی اسرائیل غاصب، سران النصره و داعش را در بیمارستان‌های فلسطین اشغالی درمان می‌کرد.
ابوترابی در ادامه تاکید کرد: سپاه در تمام عرصه‌ها با سربلندی در میدان‌ها حاضر شده است. در دوران دفاع مقدس توانست دشمن را شکست دهد در جنگ نیابتی نیز نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد. امروز نیز سپاه در عرصه تولید و عمران تمام قد در میدان است. آمریکا به این دلایل کینه خود را از سپاه ابراز کرد.
وی در ادامه با اشاره به هدف دشمن برای نابودی نظام اسلامی بیان کرد: دشمن یک نقشه راهی را ترسیم کرده و سه رکن را هدف قرار داده است. رکن اول ولایت فقیه است که تخریب شدیدی را علیه ولایت فقیه در فضای مجازی به راه انداخته است. دومین هدفش سپاه است چراکه می‌داند اگر سپاه نباشد نظام ما هم نیست. رکن سوم نیز شورای نگهبان است چراکه می‌داند اگر دژ محکم شورای نگهبان فرو بریزد می‌توانند در بلند مدت نظام را از درون تخریب کنند. دشمن بر روی این سه موضع بسیار مهم برنامه‌ریزی کرده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95099/ابوترابی--ترامپ-با-تروریستی-خواندن-سپاه-کینه-و-عصبانیت-خود-را-از-شکست-نشان-داد
بستن   چاپ