پیام سپاهان
در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد؛
رقابت 1254 نفر در بیست و چهارمین آزمون کتبی قرآن و عترت
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:34:41
پیام سپاهان - سرپرست امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جشنواره قرآن و عترت با هدف آگاهی بخشی فعالیت‌های قرآنی ایجاد شده است. این جشنواره در مرحله آزمون بیست و چهارم کتبی در حوزه های هنری، پژوهشی و معارف برگزار شد.
راضیه کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در ارتباط با آزمون کتبی بیست و چهارمین جشنوراه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهارکرد: دانشجویان هر سال در زمینه های قرآنی فعالیت دارند و موفقیت های چشمگیر به دست می آورند. جشنواره قرآن و عترت با هدف ترویج فعالیت های قرآنی در دانشگاه ها از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره قرآن و عترت در ابتدا با هدف آگاهی بخشی فعالیت های قرآنی ایجاد شد. پس از آن دانشجویان بیشتری مرتبط با رشته های قرآنی در آن شرکت کردند. اکنون این جشنواره در مرحله بیست چهارم کتبی در حوزه های هنری، پژوهشی و معارف برگزار می شود.
سرپرست امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تعداد شرکت کنندگان آزمون کتبی این جشنواره، تصریح کرد: تا کنون 812 نفر دانشجو، 77 نفر از اساتید و 365 نفر کارمند درمرحله کتبی جشنواره ثبت نام کرده اند و در مجموع 1254 نفر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این مرحله از آزمون شرکت دارند.
کریمی با اشاره به مراحل ثبت نام در آزمون کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت گفت: دانشجویان و اساتید باید ابتدا ثبت نام اولیه را در سامانه آزمون کتبی انجام دهند. پس از برگزاری آزمون کتبی، امتیازات جمع آوری و به دبیرخانه مرکزی در تهران فرستاده می شود. 
وی اضافه کرد: دبیرخانه مرکزی بر اساس امتیازات، افرادی را که رتبه کشوری بالاتر اخذ کرده اند برای مرحله کشوری معرفی می کند. همچنین در بخش آوایی نیز مانند بخش کتبی افرادی که دارای بالاترین رتبه کشوری باشند از طرف دبیرخانه مرکزی انتخاب و معرفی می شوند. آزمون مرحله آوایی در اردبیهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد. آزمون کتبی کشوری نیز در مرداد ماه برگزار می شود.
سرپرست امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مرحله آوایی جشنواره قرآن و عترت در سالن دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.
کریمی با بیان اینکه این آزمون استانی است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مرحله استانی برگزار کننده این آزمون است و سایر مراکز تابع این دانشگاه نیز در این آزمون مشارکت دارند، اما در سطح کشوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.
به گزارش ایسنا؛ مرحله کتبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت روز سه شنبه 27 فروردین در مجموع گسترش پردیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95118/رقابت-1254-نفر-در-بیست-و-چهارمین-آزمون-کتبی-قرآن-و-عترت
بستن   چاپ