پیام سپاهان
در تورنمنت بین المللی تنیس ITF juniors 2019(جام ولایت)؛
80 تنیسور خارجی و داخلی در اصفهان با یکدیگر رقابت می‌کنند
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:35:59
پیام سپاهان - مدیر برگزاری تورنمنت بین المللی تنیس ITF juniors 2019 (جام ولایت) گفت: در تورنمنت بین المللی تنیسITF juniors 2019 (جام ولایت) 80 تنیسور خارجی و داخلی در دو گروه دختران و پسران با یکدیگر به رقابت می پردازند. 
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از هیئت تنیس استان اصفهان، تورنمنت بین المللی تنیس ITF juniors 2019 (جام ولایت) بازهم به میزبانی اصفهان با حضور 80 تنیسور خارجی و داخلی در دور رده دختران و پسران زیر 18 سال با حضور بیش از 10 کشور خارجی برگزار می شود. 
این دوره از مسابقات که از روز شنبه 31 فروردین کار خود را در باشگاه تنیس آپادانا آغاز می کند و تنیسورها برای کسب پوینت جهانی با یکدیگر به رقابت می پردازند. 
فرشید زیدی با اشاره به اینکه تورنمنت بین المللی تنیسITF juniors 2019 (جام ولایت) برای چندمین بار به میزبانی اصفهان در ایران برگزار می شود، گفت: پرداختن به رقابت های بین المللی باعث ارتقا سطح ورزش در استان و همچنین کشور می شود و این زمینه را فراهم می کند تا با استفاده از زیرساخت های موجود به رشد و تقویت تنیس بپردازیم.
وی همچنین تصریح کرد: در این تورنمنت بیش از 80 تنیسور خارجی و داخلی در رده سنی زیر 18 سال با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت نفرات و تیم های برتر مسابقات در بخش انفرادی و دونفره مشخص شود.
مدیر برگزاری تورنمنت خاطر نشان کرد: این مسابقات جایزه نقدی ندارد و رقابت ها صرفا برای بالا بردن پوینت جهانی تنیسورها برگزار می شود. 
زیدی با اشاره به حضور تنیسورهای خارجی حاضر در مسابقات، گفت: تاکنون تنیسورهایی از کشورهای روسیه، جمهوری چک، تونس، چین، کویت، ترکیه، هند، آلمان و ... در این مسابقات اعلام حضور کرده اند.
وی تاکید کرد: مسابقات از روز شنبه 31 فروردین مصادف با 20 April در جدول مقدماتی کار خود را آغاز می کند و از روز دوشنبه 2 اردیبهشت مصادف با 22 April وارد جدول اصلی رقابت ها شده و تا روز شنبه 7 اردیبهشت 1398 مصادف با 27 April 2019 ادامه خواهد داشت.
گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با سرداوری مسیح صلاح داور بین المللی نشان سفید کشورمان در دو بخش انفرادی (Singles) و دو نفره (Doubles) با عنوان جام ولایت در ابعاد بین المللی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95169/80-تنیسور-خارجی-و-داخلی-در-اصفهان-با-یکدیگر-رقابت-می‌کنند
بستن   چاپ