پیام سپاهان
تاختن آذری به فتاحی در اینستاگرام!
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:20
پیام سپاهان - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بازهم در اینستاگرام حاشیه‌ساز شد. 
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با انتشار پستی در اینستاگرام به سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاخت و از او گلایه‌ کرد.
آذری که این روزها ممنوع المصاحبه است، بازهم ساکت ننشسته و واکنش‌های تندی به حواشی که در کنار خود و تیمش می‌بیند، نشان می‌دهد.
آذری در این پست نوشته است:
«سعید فتاحی فکر می‌کرد با دادن سکوهای فولادشهر به هواداران تیم مهمان، خودش را محبوب خواهد کرد. او در شب مسابقه با مذاکره تلفنی با من اذعان داشت ما حق و حقوق ذوب را رعایت می کنیم، ولی بدون هماهنگی با باشگاه و بدون رعایت سهم ذوبیها با ترفندی قبل از شروع و حضور تماشاگران ذوب با خوش خدمتی جایگاه هواداران ما را به تیم حریف داد ما بلیت‌های دو رنگی را که به هواداران دو تیم به نسبت استادیوم فروخته بودیم، کنترل کردیم و متوجه شدیم که آقایان تمایلی به حضور تماشاگران ما ندارند، متاسفانه علیرغم میل باطنی، مجبورم روز شنبه اسنادی را در این زمینه منتشر کنم تا دهان یاوه گویان و کسانی که به نام شفاف سازی به دنبال منافع شخصی هستند، بسته شود. 
خوبی که از حد بگذرد، ابله خیال بد کند. آقای فتاحی چرا هر کجا ما در مقابل تیم‌های شما بازی داریم حاضری و مشکل سازی میکنید. چرا اجازه ندادید طبق مصوبات شورای تامین، تیم‌ها در نیمکت هایی که پشتش هواداران خودی بودند، بنشینند. 
دیروز، روز رویاپردازی شما بود با خیال اینکه با تجمع هواداران تیم حریف ذوب را شکست می‌دهید، ولی به کاه‌دان زدید و دو امتیاز اساسی در اصفهان ماند با اینکه به شهادت مربی حریف ذوب بهتر بود، از شرافت‌مان در فوتبال ایران دفاع کردیم و علیرغم همه اجحاف ها در یک جنگ شرافتمندانه صدرنشین را متوقف کردیم تا رویای شما و دیگر عناصر حداقل در این هفته تحقق نپذیرد، عوام فریبی بس است شما نتوانستید با هماهنگی مدیریت میدان و اجحاف حق هوادارانی که من وظیفه دارم از آنان عذرخواهی کنم را پایمال کرده و ذوب را شکست دهید. حالا تیم هایی که با کمک ذوب آهن فرصت دارند از قافله رقابت عقب نمانند، می توانند از این فرصت استفاده کنند. درست است که هواداران ما دیر آمدند، ولی شما یک سوء استفاده بزرگ کردید و جایگاه آنان را علیرغم تمام تلاش من غصب کردید و به عزیزانتان دادید. 
پس منتظر انتشار اسناد باشید چون باید پاسخگو باشید که چرا مصوبات شورای تامین را به اتفاق مدیر میدان عمل نکردید و تلاش می کنید توپ را در زمین باشگاه ذوب بیندازید. باشگاه ها با هم مشکلی ندارند مشکل ساز شمایید که با ایجاد حساسیت باعث می شوید مردم به هم توهین کنند. ذوب و پرسپولیس شرافتمندانه جنگیدند، ولی رو سیاهی به برخی ماند که برنامه آنان با شکست مواجه شد. دو نماینده با صلاحیت ایران شرافتشان را فدای امتیازات نمی کنند.
در پایان باز هم موظفم از همه عزیزانی که با بی درایتی و برنامه ریزی غلط و از پیش طراحی شده، پشت درهای فولاد شهر بمانند، عذر خواهی کنم.»
به گزارش ایسنا، احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن صبح امروز در نشست خبری خود عنوان کرد منصوب شدن وی و ممنوع المصاحبه شدن آذری به دلیل این است تا آذری در آرامش به کار خود ادامه دهد، اما او در چند روز گذشته با انتشار پست‌هایی جنجالی بیش از گذشته حاشیه‌ساز شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95180/تاختن-آذری-به-فتاحی-در-اینستاگرام!
بستن   چاپ