پیام سپاهان
بازیکنان پرسپولیس شرایط خوبی ندارند
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:21
پیام سپاهان - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه نتوانسته به تعهدات‌ خود عمل کند و ما مشکلات بسیاری داریم. ما تاکنون 50 درصد قرارداد‌مان را دریافت کرده‌ایم و شرایط اصلا خوب نیست.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، احمد نوراللهی پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی در نیمه نخست جذاب نبود اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد. متاسفانه در استفاده از موقعیت‌هایمان ناکام بودیم. با این تساوی اختلاف‌مان با تیم‌های پشت سر کم شد اما همه تلاش‌مان را برای کسب قهرمانی انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: تمامی اعضای تیم تلاش‌ می‌کنند و هواداران نیز به بهترین شکل ممکن از ما حمایت می‌کنند. مدیریت باشگاه نتوانسته به تعهدات‌ خود عمل کند و ما مشکلات بسیاری داریم. ما تاکنون 50 درصد قرارداد‌مان را دریافت کرده‌ایم و شرایط اصلا خوب نیست. تمامی بازیکنان از مدیریت باشگاه ناراحت هستند. انتظار ما رفع مشکلات‌مان است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هفته گذشته در صفحه‌های اجتماعی به این مسئله با پست مشترک پرداختیم اما بی‌فایده بود. بازیکنان ما با وجود مصدومیت در بازی‌ها حاضر می‌شوند. طبیعی است که در این شرایط حق‌شان را از باشگاه بخواهند. 
وی درباره پاداش قابل توجهی که بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه پرسپولیس دریافت کردند، گفت: بله پاداش در رابطه با این موضوع به بازیکنان پرداخت شد اما تاکنون عده‌ای از بازیکنان جوان ما هستند که همین پاداش را نیز نگرفته‌اند و ناراحتند. درآمد باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا خیلی بیشتر از آن بود که بین بازیکنان تقسیم شد.
نوراللهی درباره این که چرا بازیکنان بزرگتر پرسپولیس حاضر به مصاحبه نشدند، تصریح کرد: همانطور که گفتم همه بازیکنان ناراضی‌اند، من از جانب همه صحبت می‌کنم و می‌گویم که بازیکنان تیم از شرایط دلخورند، همه ما می‌خواهیم باشگاه به وضعیت ما رسیدگی کند. صادقانه حرف‌هایم را زدم، مشکلات ما خیلی زیاد است و خواستار این هستیم که به وضعیت ما رسیدگی شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95181/بازیکنان-پرسپولیس-شرایط-خوبی-ندارند
بستن   چاپ