پیام سپاهان
تمام وجودم را برای مقابله با تیم‌های حریف می‌گذارم
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:24
پیام سپاهان - دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به شعار هواداران پرسپولیس و دعوت او به این تیم گفت: چطور باید بگویم من اکنون سعی می‌کنم مقابل استقلال، پرسپولیس و یا هر تیم دیگری با تمام وجود برای ذوب‌آهن بازی کنم؟
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، رشید مظاهری پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود. از تمامی بازیکنانی که روی نیمکت هستند یا در داخل زمین بازی می‌کنند تشکر می‌کنم. بازیکنانی که روی نیمکت هستند با دعاهای خود به ما روحیه می‌دهند و بازیکنان داخل زمین نیز با تلاش باعث می‌شوند که حتی توپ نزدیک دروازه ما نیاید.
وی درباره اشتباهی که در دفع یکی از حملات پرسپولیس داشت، اضافه کرد: آن صحنه طبق شرایط بازی جلو رفتم اما الان که فیلم این صحنه را مشاهده کردم، متوجه شدم که می‌توانستم توپ را راحت در اختیار بگیرم. در مجموع بازی بسیار فیزیکی بود، اما معتقدم هستم که اگر تیم ما 5 هفته زودتر استارت زده بود، اکنون در کورس قهرمانی با دیگر تیم‌های مدعی قرار داشتیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص احتمال پرسپولیسی شدنش در فصل آینده اظهار کرد: اکنون بازیکن ذوب‌آهن هستم و باید تمام تلاش خود را برای این تیم به کار ببرم. تمام توان خود را برای ذوب‌آهن خواهم گذاشت، چطور باید بگویم من اکنون سعی می‌کنم مقابل استقلال، پرسپولیس و یا هر تیم دیگری با تمام وجود برای ذوب‌آهن بازی کنم؟ در پایان فصل بازیکن آزاد هستم و باید تصمیم بگیرم که آن موقع چه کار کنم.
وی درباره شعار هواداران پرسپولیس و دعوت او به این تیم گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند اما باید بگویم من همه تلاشم را برای ذوب‌آهن می‌کنم.
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با اینکه آیا باشگاه ذوب‌آهن برای فصل آینده با او مذاکره‌ای داشته یا خیر، اضافه کرد: باشگاه ذوب‌آهن تاکنون هیچ صحبتی با من نکرده و من باید از الان برای فصل آینده‌ام تصمیم بگیرم، اگر اوضاع همینطور پیش برود من تا دو هفته دیگر برای فصل بعد تصمیم خواهم گرفت.
مظاهری درباره منصوریان گفت: پیش از بازی او صحبت‌هایی با ما می‌کند که باعث می‌شود آدرنالین ترشح کنیم. همین صحبت‌ها در طول بازی نیز انجام می‌شود که ما این کارها را دوست داریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95182/تمام-وجودم-را-برای-مقابله-با-تیم‌های-حریف-می‌گذارم
بستن   چاپ