پیام سپاهان
تندگویان: به دنبال تصویب برون سپاری به سمن‌ها هستیم
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:26
پیام سپاهان - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مصوبات ما که به دنبال تصویب آن هستیم برون سپاری کارهای دولتی و واگذاری آن به سمن‌های جوانان است که باید در ستادهای استانی ساماندهی امور جوانان آن را به تصویب برسانیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمدمهدی تندگویان در چهل و هفتمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان با تبریک روز جوان اظهار کرد: در یک و سال و نیمی که در این سمت حضور دارم، در 25 استان را حضور پیدا کرده‌ام و جلسات ستاد را خودم برگزار کردم. در دولت کنونی لذت می‌برم که استانداران آن عملیاتی کار می‌کنند.
وی ادامه داد: باید از استاندار اصفهان تشکر کنم که دغدغه زیادی برای رفع مشکلات جوانان دارند که جای خوشحالی دارد. البته در اکثر استان‌های کشور هم استاندارها دغدغه ویژه‌ای برای تصمیمات مطلوب در ستاد ساماندهی دارند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در جلسات این چنینی باید بر روی بدست آمدن نتیجه‌ای در آن تمرکز کنیم چراکه برگزار نشدن نشست هایی بی‌نتیجه بهتر از برگزاری و بی سود بودن آن است.
وی درباره جوانان اظهار کرد: در سمن‌های ما هیچ‌گونه کار سیاسی انجام نمی‌شود و اگر کسی قصد فعالیت سیاسی دارد، می‌تواند به وزارت کشور مراجعه کرده و از این وزارت مجوز سمن خود را دریافت کند. 
تندگویان در ادامه گفت: جوانان نشان داده‌اند که در راستای آبادانی ایران اسلامی تمام تلاش خود را کرده‌اند. در اصفهان نزدیک به 200 سازمان مردم نهاد(سمن) وجود دارد.
وی افزود: در استان اصفهان سمن‌ها در حوزه های مختلف فعالیت می‌کنند که ارگان‌های استان می‌تواند لیست فعالیت آن‌ها را از اداره کل ورزش و جوانان تهیه کنند و فعالیت ‍‌های خود را با عنوان برون سپاری به سمن ها بسپارند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از مصوبات ما که به دنبال تصویب آن هستیم برون سپاری کارهای دولتی و واگذاری آن به سمن‌های جوانان است که باید در ستادهای استانی ساماندهی امور جوانان آن را به تصویب برسانیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95183/تندگویان--به-دنبال-تصویب-برون-سپاری-به-سمن‌ها-هستیم
بستن   چاپ