پیام سپاهان
بازی یک طرفه‌ای برابر پرسپولیس داشتیم
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:29
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: موقعیت‌های فراوانی برابر حریف داشتیم و در به ثمر رساندن گل ناتوان بودیم، نیمه نخست این دیدار کاملا یک طرفه بود و موقعیت حساسی به پرسپولیس ندادیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، وحید محمدزاده پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: پیروز بازی امروز می‌توانستیم باشیم اما متاسفانه به نتیجه تساوی دست پیدا کردیم تا افسوس فراوانی بابت این موضوع بخوریم. 
وی درباره علت تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: موقعیت‌های فراوانی برابر حریف داشتیم و در به ثمر رساندن گل ناتوان بودیم. نیمه نخست این دیدار کاملا یک طرفه بود و موقعیت حساسی به پرسپولیس ندادیم. این موضوع قدرت تیم‌مان را نشان می‌دهد اما نباید از حق گذشت چراکه پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت اما باتوجه به روز خوب تیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری این دیدار نیز اظهار داشت: خورشیدی داور خوبی است. فکر می‌کنم مقداری کمک ایشان دو آفساید می‌توانست بگیرد اما نگرفت. 
وی پیرامون اینکه آیا منصوریان تیم را طلسم کرده است که تاکنون تیمش شکست نخورده عنوان کرد: بحث طلسم نیست. او از جنس خودمان است و 20 سال در سطح اول فوتبال بازی کرده است و بازیکنان را درک می‌کند. رابطه بسیار خوبی با ما دارد و خدا را شکر از زمان پیوستنش به تیم در لیگ همچنان شکست نخورده‌ایم و در آسیا خوب بازی کرده‌ایم.
محمد‌زاده در پایان درباره حضور روانشناسی در کنار تیم گفت: خود او کار روانشناسی را خوب انجام می‌دهند اما شخصی برای این کار به تیم اضافه نکرده‌اند. یکدلی بسیار خوبی در تیم ایجاد شده است و همین موضوع نتایج ما شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95185/بازی-یک-طرفه‌ای-برابر-پرسپولیس-داشتیم
بستن   چاپ