پیام سپاهان
حدادی فر: این بازی برای دیگر تیم ها مهم بود
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:35
پیام سپاهان - کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن پس‌ از بازی با پرسپولیس گفت: به نظر من بازی کیفیت آنچنانی نداشت و هر دو تیم بازی مستقیم انجام دادند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، قاسم حدادی فر پس از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود. به نظر من بازی کیفیت آنچنانی نداشت و هر دو تیم بازی مستقیمی داشتند. این بازی برای دیگر تیم ها مهم شده بود. خدا را شکر توانستیم بازی پایاپایی کنیم. 
وی افزود: از هوادارنمان عذرخواهی می کنم که نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم و ان شاءالله در بازی های بعدی جبران کنیم. ان شاءالله در بازی با الوصل هواداران حمایت کنند.
حدادی فر همچنین ادامه داد: بازی فیزیکی بود و ما دو مهاجم سر زن داشتیم و بازی سختی برای ذوب آهن بود چون در مسافت باید رفت و آمد می کردیم. 
وی در رابطه با داوری ادامه داد: داوری خوب بود اما بعضی صحنه ها از دست ایشان در رفت.
وی در خصوص اختصاص یافتن بیش از 50 درصد ورزشگاه به پرسپولیسی ها افزود: همیشه می‌گویند میزبان باید سهم بیشتری داشته باشد اما تجربه چندین ساله من مثل امروز بود.
حدادی فر در رابطه با حواشی پایان بازی گفت: اتفاق خاصی میان بازیکنان ما و شجاع نیافتد و وقتی هم پایان بازی از آن ها پرسیدم گفتند چیزی نبوده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95189/حدادی-فر--این-بازی-برای-دیگر-تیم-ها-مهم-بود
بستن   چاپ