پیام سپاهان
تساوی حساس ترین دیدار هفته بیست و ششم
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:43
پیام سپاهان - دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران که در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد در پایان با تساوی بدون گل پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در حساس ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت18 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه صفر، صفر به اتمام رسید.
اشکان خورشیدی به کمک رضا سخندان، محمد راهی، رضا قیوم، سعید رحیمی مقدم و علی بای وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده دارند.
شرح بازی:
اولین موقعیت بازی در دقیقه دوم بازی روی ارسال محمدرضا حسینی برای ذوب آهن به وجود آمد که علیرضا بیرانوند به خوبی توپ را در اختیار گرفت.
در دقیقه پنجم بازی باز هم از سمت چپ ذوبی ها ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام دادند که بیرانوند ضربه سر اوساگونا را دفع کرد.
ده دقیقه ابتدایی بازی ذوب آهن که تیم میزبان بود، شرایط بهتری داشت و چند موقعیت خطرناک نیز داشت اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد.
در دقیقه 12 پرسپولیسی ها اندکی با جو ورزشگاه که بیشتر هم به نفع خودشان بود آشنا شدند و محمد نادری با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه مظاهری را تهدید کرد که اولین موقعیت جدی قرمزپوشان بود.
در دقیقه 19 بازی پرسپولیسی ها کنار نقطه کرنر صاحب خطا شدند که از این خطا به خوبی استفاده نکردند.
در دقیقه 26 بازی ذوبی ها باز هم صاحب ضربه ایستگاهی شدند اما پس از ارسال حسینی اشکان خورشیدی اعلام خطا به سود پرسپولیس در محوطه جریمه کرد.
در دقیقه 34 تیم برانکو پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بشار رسن ارسال خوبی نداشت و توپ از سمت مخالف به اوت رفت.
در دقیقه 39 بازی پرسپولیسی ها از سمت راست حمله‌ای روی دروازه دوب آهن به وجود آوردند که سیامک نعتمی نتوانست به خوبی از این موقعیت استفاده کند.
در دقیقه 40 بازی محمد نادری به روی حسینی بازیکن ذوب آهن خطایی کرد که ارسال حسینی را بیرانوند به کرنر فرستاد.
هر دو تیم در نیمه اول بجز موقعیت های ابتدای بازی، موقعیت خطرناکی ایجاد نکردند تا نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل پایان یابد.
دقایق ابتدایی نیمه دوم پرسپولیسی ها بازی را بهتر کردند اما موقعیت آنچنانی نتوانستند ایجاد کنند.
در دقیقه 55 بازی بشار رسن از سمت راست توپی روی دروازه ذوب آهن فرستاد که علیپور و نعتمی نتوانستد از این موقعیت استفاده کنند.
در دقیقه 58 ذوبی ها از سمت راست حرکتی کردند و محمدرضا حسینی توپی ارسال کرد که سید جلال حسینی توپ را به کرنر فرستاد.
محمدرضا حسینی که ارسال های بسیار خوبی انجام می دهد این کرنر را دقیقا روی سر اوساگونا فرستاد که علیرضا بیرانوند به خوبی توپ را دفع کرد.
دقیقه 62 بازی علیپور موقعیت نسبتا خوبی را در داخل محوطه جریمه برای گلزنی داشت که ضربه او از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.
در دقیقه 66 محمدرضا حسینی که نمایش خیره کننده‌ای در این بازی داشت، با یک حرکت زیبا خلیل زاده را از پیش رو برداشت اما ارسال خوبی نداشت.
در دقیقه 68 بازی ترابی ارسالی روی دروازه ذوب آهن داشت که ناهماهنگی میان مظاهری و مدافع تیمش توپ با دست مدافع ذوب آهن برخورد کرد ولی داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.
در دقیقه 71 بازی سیامک نعمتی ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه زد که مظاهری به خوبی توپ را در اختیار گرفت.
در دقیقه 74 شجاع خلیل زاده بخاطر خطا بر روی فخرالدینی کارت زرد دریافت کرد و بازی بعد را از دست داد.
در دقیقه 89 بازی پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که مظاهری ارسال ترابی را به کرنر فرستاد.
ضربه کرنر را احمد نوراللهی روی دروازه فرستاد که ضربه سر محمد نادری به صورت خطرناک بیرون رفت.
در دقیقه 90 بازی بیرانوند ضربه محکمی را به سمت دروازه مظاهری زد که دروازه بان ذوب آهن توپ را به کرنر فرستاد.
در وقت های اضافی این بازی پرسپولیس چند موقعیت خطرناک داشت که هیچ کدام وارد دروازه نشد و بازی با نتیجه صفر، صفر پایان یافت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95194/تساوی-حساس-ترین-دیدار-هفته-بیست-و-ششم
بستن   چاپ