پیام سپاهان
شهردار کاشان:
سربلندی کشور ایران مرهون نیروهای مقتدر نظامی است
يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 - 03:36:45
پیام سپاهان - کاشان - شهردار کاشان سربلندی نظام و کشور ایران را مرهون نیروهای مقتدر نظامی دانست و گفت: امنیت و آرامش لازمه توسعه است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید ابریشمی راد صبح شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش در کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روز ارتش و روز پاسدار در سال جاری با یکدیگر متقارن شد و این اتفاق شاید هر 30 سال یک بار متقارن شود و این تقارن نمادی از برادری دو ارگان نظامی بوده که در مناطق سیل زده کشور متبلور شد.
وی نیروی نظامی هر کشور را مایه آرامش، غرور و افتخار مردم آن سرزمین است، افزود: لازم نیست جنگی صورت بگیرد تا انسان احساس کند به نیروی نظامی نیاز داریم زیرا در اصول مدیریتی بارها شنیدیم لازمه توسعه، وجود امنیت است و برقراری این نظم و امنیت نیز بر عهده نیروهای نظامی است.
شهردار کاشان با بیان اینکه نیروهای ارتشی منطقه کاشان از بهترین نیروها هستند که این مهم جای افتخار دارد و نشان دهنده ظرفیت بالای این شهرستان دانست و ابراز داشت: ایران کشوری با تاریخ چند هزار ساله است و همواره با مطالعه تاریخ پی می‌بریم که غرور، افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون نیروهای مقتدر نظامی آن بوده است.
به گزارش مهر، مراسم گرامیداشت روز ارتش به همت شهرداری کاشان و با حضور خانواده ارتشیان پادگان شهید کبریایی نزاجا منطقه کاشان و آران و بیدگل در فرهنگسرای فیض کاشان برگزار و در پایان سرهنگ شکرالله نصیری، فرمانده پادگان شهید کبریایی نشان سرباز وطن نزاجا را به شهردار کاشان اعطا کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95195/سربلندی-کشور-ایران-مرهون-نیروهای-مقتدر-نظامی-است
بستن   چاپ