پیام سپاهان
سرمربی الوصل:
برای برد مقابل ذوب آهن تلاش خواهیم کرد
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 23:42:44
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال الوصل امارت گفت : شانس ما در دیدار با ذوب آهن پنجاه ، پنجاه است اما برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، "لرنزو ریچکمپ " در نشست خبری قبل از دیدار ذوب آهن با الوصل امارات در هتلی در اصفهان افزود: بازی مهمی در پیش داریم و این آخرین شانس برای صعود به مرحله بالاتر برای تیم ماست و برد برای هر دو تیم مهم است اما تیم ما برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد.
وی اظهارداشت: بازی از نتیجه صفر صفر شروع می شود و شانس برابر برای هر دو تیم قایل هستم و تیم ما بازی قبل را با اشتباه شروع و بازی را واگذار کرد.
وی خاطرنشان کرد : تیم ذوب آهن از مزیت خانه برخورداراست و امیدوارم اشتباهات بازی قلبی تکرار نشود و بازی را روز سه شنبه بدون اشتباه شروع کنیم.
سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات خاطرنشان کرد : همه بازیکنان در پیروزی اثرگذار هستند و بازیکن ما لیما در بازی قبل کارت قرمز گرفت و نبود، با اعتماد به نفس پا به میدان می گذاریم و شانس خود را برای پیروزی زیاد می دانیم.
ریچکمپ گفت : سال گذشته تیم ما با ذوب آهن بازی کردیم، تیم خوبی است و در دیدار فردا جنگدگی بیشتر باید انجام دهیم و بازیکنانم گفتم نبرد مهمی است.
همچنین "حزا سالم " بازیکن تیم الوصل افزود: این دیدار آخرین شانس ما برای پیروزی برای مرحله بعد است و برای باشگاه ذوب آهن احترام قابل هستیم و برای پیروز تلاش خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: ما آماده مسابقه هستیم و دهمین تیم ماست و برای پیروزی پا به میدان می گذاریم.
وی ادامه داد : شانس صعود را پنجاه پنجاه می دانم و چیزی که مهم است اعتماد به نفس تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز است.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95288/برای-برد-مقابل-ذوب-آهن-تلاش-خواهیم-کرد
بستن   چاپ