پیام سپاهان
با حضور 25 محقق سوئیسی؛
نخستین ایده شو بین‌المللی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌‍شود
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 23:42:58
پیام سپاهان - نخستین رویداد ایده شو تخصصی بین المللی با محوریت حمل و نقل و برنامه ریزی شهری اصفهان، 12 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیر مرکز روابط بین الملل این دانشگاه با اعلام این خبر، اظهار کرد: سمینار علمی مشترک با موضوع شهر و راه آهن با حضور 25 نفر از استادان دانشگاه ETH زوریخ به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا، 7 الی 12 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
سیما فاخران افزود: استادان سوئیسی حاضر در این سمینار، متخصصانی هستند که پس از چندین تجربه مدیریتی در حوزه های مرتبط برای تبادل تجربیات و به روز رسانی اطلاعات علمی خود به دانشگاه بازگشته و دوره ای را با عنوان کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در رشته مربوطه می‌گذرانند و در پایان این دوره به مطالعه موردی و حل مشکل واقعی در یکی از کشورهای در حال توسعه به عنوان پروژه نهایی می‌پردازند.
وی با بیان این که در این رویداد حدود 40 نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه های دولتی اصفهان، دانشگاه تهران و دانشگاه مازندران نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در نخستین رویداد ایده شو تخصصی بین المللی دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگران ایرانی و سوئیسی در قالب گروه‌هایی از دوکشور به مطالعه و بازدید از پروژه های مختلف و بررسی چالش های حوزه حمل و نقل و برنامه ریزی شهری اصفهان خواهند پرداخت.
مدیر مرکز روابط بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: در پایان این دوره هرگروه، با بهره مندی از راهنمایی استادان ایده ای نوین به منظور حل چالش های موجود در حوزه حمل و نقل و برنامه ریزی شهری اصفهان ارائه خواهد کرد.
فاخران گفت: در مراسم اختتامیه این سمینار، نخستین ایده شو تخصصی بین المللی با حضور مسئولین استان، مدیران بخش خصوصی، حامیان مالی، استادان و دانشجویان برگزار خواهد شد تا ضمن داوری ایده های ارائه شده، فرصتی برای حمایت از ایده های برتر ایجاد شود.
وی افزود: این رویداد علمی ضمن ایجاد زمینه ای برای تبادل تجربیات و ارائه ایده‌های دانشجویان، فرصتی برای ایجاد همکاری‌های علمی بین المللی برای محققان و استادان ایرانی و نیز دریافت خدمات مشاورهای برای مسئولین شهری ایجاد خواهد کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95299/نخستین-ایده-شو-بین‌المللی-در-دانشگاه-صنعتی-اصفهان-برگزار-می‌‍شود
بستن   چاپ