پیام سپاهان
ملی‌پوش اسکواش نامی نو:
تجربه خوب حرفه‌ای به دست آوردم
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 23:43:15
پیام سپاهان - ملی‌پوش گرگانی تیم اسکواش نامی نو با تقدیر از مسئولان باشگاه نامی نو، گفت: لیگ اسکواش بانوان نیاز زیادی به حضور اسپانسرهای بسیار قوی و حرفه‌ای چون نامی نو نیاز دارد و امسال تجربه بسیار خوبی همراه این تیم به دست آوردم.
غزال شرف پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: فصل گذشته در تیمی که بودیم قهرمان لیگ برتر شدیم، اما امسال با پیشنهاد نامی نو به این تیم که یک تیم کاملاً حرفه‌ای بود، پیوستم. متاسفانه تیم ما امسال هم در لیگ برتر و هم جام حذفی با اختلافی بسیار کم و نزدیک نسبت به تیم اول، قهرمانی از دست دادیم و جای تأسف داشت چراکه تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی انجام دادیم.
وی افزود: تمامی بازیکنان ملی‌پوش و خوب ایران در لیگ و در تمامی تیم‌ها تقسیم‌شده بودند و این موجب بالا رفتن سطح کیفی لیگ شده بود. اما مشکل اصلی ما در لیگ تعداد کم تیم‌های حاضر در مسابقات است، امیدوارم سال آینده تعداد تیم‌ها افزایش پیدا کند و اسپانسرهای خوب و حرفه‌ای همچون نامی نو وارد لیگ شوند و از ورزش بانوان حمایت کنند. اسکواش بیش از گذشته نیاز به حمایت به‌ویژه از سوی شرکت‌های بزرگ دارد.
بازیکن ملی‌پوش اسکواش نامی نو، خاطرنشان کرد: به‌عنوان بازیکنی غیربومی این تیم تشکر می‌کنم از باشگاه و مدیریت باشگاه و همچنین کادر بسیار حرفه‌ای تیم چراکه موجب شد یکی از بهترین تجربه‌های لیگ برای من رقم‌زده شود.
شرف پور گفت: کاش لیگ را با یک قهرمانی تمام می‌کردیم و نتیجه زحماتمان را می‌گرفتیم. امیدوارم سال آینده این قهرمانی را به دست آوریم چراکه شایستگی آن را داشتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95312/تجربه-خوب-حرفه‌ای-به-دست-آوردم
بستن   چاپ