پیام سپاهان
با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری کشور؛
کلنگ پیست سوارکاری کاشان به زمین زده شد
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 23:43:28
پیام سپاهان - کاشان - رئیس هیئت سوارکاری کاشان گفت: کلنگ پیست سوارکاری کاشان با حضور مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری کشور به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی والی زاده ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پیست سوارکاری کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با وجود حضور یک هزار سوارکار در شهرستان کاشان تنها یک باشگاه رسمی در این شهرستان وجود دارد.
وی ضمن اشاره به نیاز کاشان به پیست اسب سواری افزود: به همین جهت و با این شرایط بر آن شدیم تا پیست سوارکاری کاشان را به بهره برداری برسانیم تا سوارکارانی که به صورت غیر متمرکز و در باغات فعالیت می‌کردند از فضایی ورزشی بهره مند باشند و در این راستا نیز مسئولان متعددی به ما کمک کردند تا این مهم به نتیجه برسد.
رئیس هیئت سوارکاری کاشان ابراز داشت: در تلاش هستیم تا این مجموعه ورزشی را طی فازهای مختلف به بهره برداری برسانیم.
وی ادامه داد: با وجود کلنگ زنی این پیست که از نقطه شروع تا پایان یک هزار متر را شامل می‌شود و یک قوس کامل به شعاع 90 متر را رد می‌کند، هیئت سوارکاری کاشان نیازمند یک ساختمان اداری و سایر امکانات لازم جهت برگزاری تمرین و اسب سواری است.
گفتنی است کلنگ پیست سوارکاری کاشان با حضور مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری کشور، مرتضی والی زاده رئیس فدراسیون سوارکاری کاشان، محمدجواد سلامیان زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان و سایر مسئولان استانی و شهری به زمین زده شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95324/کلنگ-پیست-سوارکاری-کاشان-به-زمین-زده-شد
بستن   چاپ