پیام سپاهان
رئیس هیئت تنیس استان اصفهان خبر داد:
برگزاری مسابقات بین المللی تنیس«ITF junior» در اصفهان
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 23:43:29
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس هیئت تنیس استان اصفهان از برگزاری مسابقات تنیس«ITF junior»در اصفهان خبر داد و گفت: این مسابقات بین‌المللی برای چهارمین بار و با شرکت بیش از 100 ورزشکار در اصفهان برگزار می‌شود.

فرهاد رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس ITF junior 2019 در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی زیر 18 سال و توسط فدراسیون جهانی تنیس برای چهارمین بار در اصفهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: حدود 100 تنیسور در این مسابقات شرکت دارند که بیش از 20 نفر از آنها از کشورهای خارجی مانند آلمان، ترکیه، اوکراین، هنگ کنگ و غیره هستند که در سطح بالایی با هم به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت تنیس استان اصفهان پیرامون داوری این مسابقات افزود: سرداور این مسابقات آقای مسیح صلاح از داوران نشان سفید و برجسته تنیس استان اصفهان و کشور است و نکته جالب داوری این مسابقات این است که تعداد داوران نشان سفید ایران کمتر از 10 نفر است.
وی پیرامون نمایندگان استان در این مسابقات بیان داشت: بیش از 70 درصد شرکت‌کنندگان از کشور ایران هستند و اغلب تنیسورهای زیر 18 سال استان که شرایط حضور در این مسابقات را داشتند شرکت کرده‌اند که خوشبختانه از برترین تنیسورهای کشور هستند که شانس زیادی در این مسابقات دارند.
رحیمی پیرامون زمان و مکان برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات اصلی از امروز آغاز می‌شود و تا هفتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95325/برگزاری-مسابقات-بین-المللی-تنیس«ITF-junior»-در-اصفهان
بستن   چاپ