پیام سپاهان
فرماندار کاشان خبر داد؛
برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه اتباع خارجی در کاشان
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 23:43:31
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار کاشان از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه اتباع مناطق کاشان و آران و بیدگل در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن ویژه اتباع مناطق کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: 150 نفر از اتباع این دو منطقه در نخستین دوره مسابقات قرآن ویژه اتباع در بخش‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ یک جز، سه جز، پنج جز، 20 جز و حفظ کل شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با بیان اینکه این مسابقات به همت فرمانداری ویژه کاشان برگزار شده است، افزود: اختتامیه این مراسم نیز طی چند روز آینده در کانون فرهنگی الزهرا کاشان برگزار می‌شود و علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات نیز اعلام می‌شود.
فرماندار کاشان با بیان اینکه خواهران و برادران اتباع در این مسابقات شرکت کردند، ابراز داشت: نخستین دوره مسابقات قرآن اتباع مناطق کاشان و آران و بیدگل در دو بخش بالای 15 سال و زیر 15 سال برگزار شده است و به دلیل آنکه اتباع این مناطق در امورات قرآنی و مذهبی ترغیب شوند فرمانداری کاشان نسبت به برگزاری این مراسم اقدام کرده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95328/برگزاری-نخستین-دوره-مسابقات-قرآنی-ویژه-اتباع--خارجی-در-کاشان
بستن   چاپ