پیام سپاهان
معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان:
مجموعه «بگذار در خیالت غرق شوم» در کاشان رونمایی شد
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 23:43:32
پیام سپاهان - کاشان - معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: مجموعه شعر «بگذار در خیالت غرق شوم» با حضور چهره ماندگار عکاسی کشور و سایر مسئولان شهری در کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مجموعه شعر «بگذار در خیالت غرق شوم» اثر بهنام اعتمادی با تخلص آذر و با حضور چهره ماندگار عکاسی کشور و سایر مسئولان شهری پیش از ظهر یک شنبه در کاشان رونمایی شد.
معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حاشیه رونمایی این کتاب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش از این این کتاب در آکادمی هنرهای معاصر تهران رونمایی شده بود، اظهار داشت: مجموعه شعر «بگذار در خیالت غرق شوم» سومین مجموعه شعر بهنام اعتمادی است که همانند دو دفتر ابتدایی حال و هوایی عاشقانه دارد که البته سعی شده نسبت به «بهانه‌ها» و «هم اکنون عاشقانه‌ها» بی‌تکلف‌تر و ملموس‌تر، عشق مجازی، عشق حقیقی و صدای طبیعت در آن به تصویر کشیده شود.
ترجمه «هم‌اکنون عاشقانه‌ها» به زبان‌های خارجی
محمد نظافتی از ترجمه «هم‌اکنون عاشقانه‌ها» به زبان‌های خارجی خبر داد و افزود: در وهله نخست این کتاب به زبان انگلیسی برگردان شده که با توجه به گونه اثر و لحن آن می‌تواند برای دانشجویان ادبیات زبان‌های خارجی مفید باشد.
وی با بیان اینکه کتاب صوتی این اثر نیز منتشر می‌شود، ابراز داشت: این کتاب صوتی شامل تعدادی از اشعار کتاب است که مخاطبان می‌توانند آن را با صدای مهران دولتخواه، هادی رئیسی، فرزانه فایزی و مریم روحانی بر روی خود کتاب بشنوند و زمزمه کنند.
عوائد حاصل از فروش «هم اکنون عاشقانه‌ها » صرف حمایت از کودکان دچار اختلال اوتیسم می‌شود
معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه عوائد حاصل از فروش این دفتر شعر صرف حمایت از کودکان دچار اختلال اوتیسم خواهد شد، گفت: پیش از آن این هنرمند نمایشگاه عکس «از نگاهم بخوان» را نیز در حمایت از کودکان اوتیسم برپا و عوائد فروش این نمایشگاه را به این کودکان اختصاص داد و در همین راستا سومین دفتر شعری خود به چهره‌ای ماندگار از عالم هنر تقدیم کرد.
نظافتی ضمن اشاره به جزئیات سومین اثر این هنرمند کاشانی اظهار داشت: این کتاب شامل 45 شعر در 64 صفحه بوده به نحوی که این مجموعه در حقیقت تداوم کشف و شهود در عالم عشق و مقدمه‌ای برای ورود به ساحت جدید از سرودن عاشقانه‌ها بوده و است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95329/مجموعه-«بگذار-در-خیالت-غرق-شوم»-در-کاشان-رونمایی-شد
بستن   چاپ