پیام سپاهان
اصفهان 4 هزار مسکن را در پلدختر لرستان بازسازی می کند
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 9:32:45 AM
ایرنا
پیام سپاهان- منصور شیشه فروش افزود: تخلیه گل و لای از منازل و معابر و بازگشابی راه ها از دیگر اقداماتی است که با استفاده از 150 دستگاه انواع ماشین آلات و 120 نفر نیروهای ستادی و پشتیبانی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم های اعزامی از ستاد معین مدیریت بحران صفهان در اهواز با پشتیبانی ماشین آلات سنگین توانستند روزانه با انتقال یکهزار و 200 کامیون مصالح، روزانه 1.5 کیلومتر از دیواره رودخانه کارون و کانالهای منشعب از آن را استحکام بخشند.
مدیرکل بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: 9 موکب ستاد اربعین از این استان در خوزستان و سه موکب در لرستان روزانه بیش از 15هزار پرس غذای گرم به دست سیل زدگان می رسانند.
شیشه فروش تصریح کرد : هدایای دانش آموزان استان در قالب طرح پویش سیل مهربانی، شامل 10 هزار بطری آب، 6 تن برنج و حبوبات، 800 تخته پتو، 10 هزار کنسرو تن ماهی، یکهزار جفت کفش، 15 هزار دست لباس نو و 20 هزار بسته لوازم التحریر بوسیله 10 دستگاه کامیون روز گذشته به استان خوزستان ارسال شد.
به گفته وی چهار هزار بسته لوازم بهداشتی، پنج هزار عدد انواع مواد شوینده، 2 کانکس، 6 تخته فرش، 500 قلم لوازم منزل و مبلغ 2.3 میلیارد ریال وجه نقد همگی اهدایی از سوی دانش آموزان اصفهانی در اختیار اداره کل اموزش پرورش خوزستان قرار گرفت.
 سیلاب مهیب و طغیان رودخانه ها در یک ماه اخیر سبب بروز مشکلات عدیده در بسیاری از استان ها از جمله گلستان، فارس، خوزستان و لرستان شده است.
در همین ارتباط بازسازی مناطق سیلزده لرستان توسط پنج استان معین اصفهان، اردبیل، قزوین، همدان و مرکزی انجام می شود.
35 هزار واحدمسکونی و تجاری در استان لرستان بر اثر سیل دچار خسارت شده که کار بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی انها با حضور استان های معین انجام خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95355/اصفهان-4-هزار-مسکن-را-در-پلدختر-لرستان-بازسازی-می-کند
بستن   چاپ