پیام سپاهان
فرهنگ سازی برای انجام وقف در زمینه معیشت طلاب ضروری است
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 9:42:14 AM
مهر
پیام سپاهان- حجت الاسلام رضا صادقی در آئین رونمایی از ضریح امامزادگان حسن موسی، عبدالهادی و رضیه سلطان میرنشانه کاشان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد امامزادگان اظهار داشت: امامزادگان ستارگانی هستند که شبانه روز ما را هدایت گری و روشنگری می‌کنند و این ابراز ارادت ایشان نشان دهنده اهمیت به این بزرگواران واجب التکریم و واجب التعظیم است و بر همین اساس لازم است تا بیش از پیش به اماکن متبرکه امامزادگان رسیدگی شود.

وی ضمن تاکید بر توسعه فضای فیزیکی اماکن امامزادگان افزود: همانطور که خیران همت کرده و ضریح امامزادگان را تعویض کردند باید همتی بیش از پیش به خرج داده و فضای فیزیکی امامزادگان را نیز توسعه دهند که این مهم همانند رسیدگی به امامزادگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل اداره اوقاف استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگ مناطقی که امامزادگان در آنجا مدفون هستند با سایر مناطق متفاوت است، ابراز داشت: باید سعی کنیم تا حرمت امامزادگان را نگه داریم و از اموراتی که دل این مکرمان را به درد می‌آورد خودداری کنیم.

وی ضمن تاکید بر نهادینه کردن وقف در زمینه معیشت طلاب و امام جماعت امامزادگان گفت: امید است با نهادینه شدن وقف در این زمینه بتوانیم گامی مؤثر در تبلیغ دین اسلام برداریم چرا که طلاب و مبلغان از قانع‌ترین افراد هستند و با این شرایط اقتصادی به سختی زندگی را سپری می‌کنند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/95359/فرهنگ-سازی-برای-انجام-وقف-در-زمینه-معیشت-طلاب-ضروری-است
بستن   چاپ