پیام سپاهان
لیگ قهرمانان آسیا:
پیروزی ذوب آهن مقابل الوصل در نیمه اول
پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398 - 03:16:48
پیام سپاهان - اصفهان- تیم فوتبال ذوب آهن در نیمه اول بازی با الوصل امارات به برتری با ارزش 2 بر صفر دست یافت.
به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الوصل امارات در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 20 امروز در فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان علیرضا منصوریان توانستند برتری خود بر حریف را خیلی زود نشان دهند و در همان بیست دقیقه ابتدای بازی 2 بار دروازه حریف را باز کنند. ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشت و در صورتی که بتواند برتری خود را حفظ کند، به عنوان اولین تیم ایرانی جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
در دقیقه دوم حمله سریع بازیکنان ذوب آهن با پاس درعرض هوشمندانه ارسلام مطهری و ضربه دیدنی علیرضا چراغعلی که بدون تعلل ضربه سنگین خود را وارد دروازه حریف کرد، اولین گل را برای ذوبی ها به دنبال داشت.
در دقیقه شانزدهم ارسال دیدنی حمید ملکی در محوطه شش قدم به ارسلان مطهری رسید و مهاجم ذوبی ها پس از پرواز فوق العاده خود روی سر مدافعان الوصل با ضربه سری دیدنی دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.
این نیمه در نهایت با همین نتیجه به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.
** ترکیب ذوب آهن ایران:
رشید مظاهری، محمدنژاد مهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، محمدرضا حسینی، علیرضا چراغعلی، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا
سرمربی:علی رضا منصوریان
** ترکیب الوصل امارات:
حمید عبداله، فارس خلیل، وحید اسماعیل، عبداله جاسم، سالم العزیزی، هذاع سالم، علی سالمین، رونالدو مندز، کایو، علی صالح و حسن طاهر
سرمربی: ریج کمپ
این دیدار را کو هیونگ جین، داور کره‌ای سوت می‌زند، کمک‌های داور کره ای در این بازی 'یو کوانگ یئون' و 'پارک سانگ جون' هستند و 'چای سانگ هیوپ' به عنوان داور چهارم، 'سرینویسان سورشا' از هند به عنوان ناظر بازی و 'سابرامانیان مانیکام' از مالزی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند.
8114/6026

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95410/پیروزی-ذوب-آهن-مقابل-الوصل-در-نیمه-اول
بستن   چاپ