پیام سپاهان
استاندار اصفهان خبر داد
برنامه‌ریزی سازمان برنامه وبودجه اصفهان در راستای تحقق شعار سال
پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398 - 03:18:26
پیام سپاهان - کاشان - استاندار اصفهان از برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان در راستای تحقق شعار سال و رونق بخشی به امر تولید در شهرستانهای مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مجموعه پردیس شهدای دانشگاه کاشان ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد محیط این دانشگاه اظهار داشت: کاشان، شهر علم، ایثار، معرفت و دانش است و همین انتظار نیز از دانشگاه کاشان می‌رود و کسب مقام‌های مختلف توسط دانشگاه کاشان در سطوح ملی و بین‌المللی جای بسی افتخار دارد.
وی ضمن اشاره به راه اندازی صندوق شرافتی در دانشگاه کاشان افزود: این صندوق کمال شخصیت انسانی را حفظ می‌کند و امید است سایر دانشگاه‌ها نیز از این طرح تبعیت کنند و سهم مهمی را در حفظ و کرامت دانشجویان بردارند.
استاندار اصفهان ضمن اشاره به برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان در جهت توسعه هر شهرستان ابراز داشت: با توجه به شعار سال و وجود صنعتگران خوب در شهرستان کاشان تمام تلاش خود را در جهت تسهیل امور کارفرمایان به کار گرفته‌ایم و با توجه به برنامه‌های در نظر گرفته در این شهرستان توسط فرماندار و شهردار کاشان سعی می‌کنیم تا در تحقق این برنامه‌ها گام‌های مؤثری را برداریم.
به گزارش مهر، عباس رضایی، استاندار اصفهان طی مراسمی در دانشگاه کاشان مجموعه پردیس شهدای این دانشگاه را به کمک خیرین ساخته شده است، به بهره برداری رساند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95472/برنامه‌ریزی-سازمان-برنامه-وبودجه-اصفهان-در-راستای-تحقق-شعار-سال
بستن   چاپ