پیام سپاهان
ایجاد شهرک پوشاک در اصفهان و کاشان
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 - 10:27:52 AM
ایسنا
پیام سپاهان- سید حسن قاضی عسگر در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت گردشگری استان اصفهان به خصوص در شمال و غرب استان بسیار بالاست و باید با شکوفا کردن آن به رشد اقتصادی منطقه کمک کرد و همزمان مشکلات صنعت فعال استان را حل کرد.

وی افزود: شهرک فرودگاهی در اصفهان یکی از طرح‌های بزرگ مدنظر است که با سرمایه گذاری خارجی در پی ایجاد ٱن هستیم تا با آن حوزه گردشگری را رونق و گسترش دهیم و همجواری با یزد و شیراز فرصت خوبی برای رقابت و سرمایه گذاری در راستای رونق گردشگری استان اصفهان و ایران است.

وی تصریح کرد: با این کارها باید شاخص بیکاری استان که در سطح غیرقابل قبولی هست متعادل کنیم و اشتغال مولد و پایدار را برای جوانان ایجاد کنیم، حوزه گردشگری و صنعت توانایی خودکفا شدن را در اشتغال جوانان دارد.

وی به صنعت نساجی اشاره کرد و گفت: این صنعت نیز پتانسیل بالایی دارد و می‌توان به اشتغال بالایی رسید و بر همین اساس طرح ایجاد 2 شهرک پوشاک را در اصفهان و کاشان داریم، که امیدواریم 100 هزار در اصفهان و 100 هزار شغل در کاشان ایجاد شود. این کار با حمایت سرمایه گذاران امکان پذیر است و یکی از اهداف بزرگ در حوزه اشتغال، جذب سرمایه گذار داخلی و حتی خارجی برای اشتغال پایدار است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/95494/ایجاد-شهرک-پوشاک-در-اصفهان-و-کاشان
بستن   چاپ